ورزش

قیاسی: خیلی‌ها پیش‌بینی باخت من مقابل شاخیف را داشتند/هدفم حضور دوباره در المپیک است


آزادکار المپیکی کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم گفت: شرایط بدنی خوبی دارم و می‌خواهم در چرخه انتخابی شرکت کنم.

مرتضی قیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مسابقات لیگ و عنوان نایب‌قهرمانی فولادین ذوب آمل در کشتی آزاد، عنوان کرد: مسابقات لیگ امسال خوب بود، بچه‌ها هم از نظر مالی تامین شدند و هم اینکه برای آینده کشتی برگزاری مسابقات خوب بود. تیم‌ها از همه نظر عالی بودند اما قسمت ما قهرمانی نبود.

آزادکار ۶۵ کیلوگرم کشورمان درباره مسابقه با شاخیف کشتی‌گیر روس تیم سهند و برتری مقابل او، گفت: من این حریف روس را به خوبی آنالیز کرده بودم. با اینکه همه پیش‌بینی‌ها برتری شاخیف بود اما با توجه به آنالیزی که از او داشتم خودم می‌دانستم می‌توانم او را شکست دهم. کشتی‌گیران خارجی که به لیگ می‌آیند حساسیت مسابقات هم بالا می‌رود. با توجه به اینکه تیم‌ها نمی‌توانند از بیش از ۲ ملی‌پوش در یک مسابقه استفاده کنند کشتی‌گیر خارجی هم جذب کردند اما دیدیم در تعدادی از اوزان داخلی‌ها بودند که برنده میدان شدند.

قیاسی درباره اینکه فولادین تیم پر مهره‌ای بود چرا نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند، اظهارداشت: یکی دو تا از بچه‌ها آسیب دیده بودند، من هم همین طور. در مبارزه با شاخیف از ناحیه مچ پا آسیب دیدم و اطری هم از ناحیه دنده آسیب دیده بود. کشتی هم بالا و پایین زیادی دارد. تیم ما از همه نظر عالی بود و لیاقت قهرمانی را داشت.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اعلام چرخه انتخابی و حضورش در مسابقات قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: هر کسی می‌خواهد عضو تیم ملی شود باید از قهرمانی کشور شروع کند و این مسابقات جزو چرخه است. من هم شرایط خوبی دارم و برنامه‌ای برای تغییر وزن ندارم به همین دلیل در قهرمانی کشور هم در وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت می‌کنم.

کشتی‌گیر المپیکی کشورمان درباره استراحتی که بعد از بازی‌های المپیک داشت، گفت: بعد از المپیک و به دلیل اتفاقاتی که رخ داد مدتی را استراحت کردم. بعد از آن لیگ شروع شد با اینکه سخت بود اما آمادگی خوبی داشتم. حالا هم هدف من حضور دوباره در المپیک است. 

انتهای پیام/



آزادکار المپیکی کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم گفت: شرایط بدنی خوبی دارم و می‌خواهم در چرخه انتخابی شرکت کنم.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا