ورزش

لونین: هر کاری می‌کنیم تا سیتی را ببریم

باید خوب ریکاوری کنیم

آندری لونین از حالا به منچسترسیتی و انتقام از سیتیزن‌ها در لیگ قهرمانان فکر می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، دیشب رئال مادرید کار دشواری برای پیروزی مقابل بیلبائو نداشت و با دو گل برنده شد تا یک قدم دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک تر شود. رئال حالا به بازی با مایورکا و سپس سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فکر می کند.

لونین: هر کاری می‌کنیم تا سیتی را ببریم

لونین که دیشب یک کلین شیت دیگر درون دروازه رئال ثبت کرد، به خبرنگاران گفت: «خوب بودیم و می دانستیم که برابر چه حریف قدرتمندی بازی داریم. بیلبائو در رده چهارم است و بازیکنان باکیفیتی دارد که جلوی دروازه سریع و خطرناک هستند. برای این بازی به خوبی مهیا شده بودیم و خوشحالم که بردیم و دروازه نیز بسته ماند. من همیشه برتری تیم را به کلین شیت ترجیح می دهم.»

سیو فوق العاده مقابل شوت اینیاکی ویلیامز: «کاری بود که باید انجام می دادم و خوشبختانه در جای درستی هم بودم. خدا را شکر که توپ را مهار کردم.»

لونین از حالا به بازی با سیتی فکر می کند: «واضح است که به سیتی فکر می کنیم. برای این بازی به شکلی جدی آماده خواهیم شد و باید به خوبی ریکاوری کنیم. البته یک بازی در لالیگا هم داریم و سپس باید به بهترین شکل ممکن مهیا شویم. ما هر کاری که برای پیروزی برابر سیتی نیاز است را انجام خواهیم داد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا