ورزش

لیگ برتر والیبال| عظیمی: کرونا چموش، سرکش و وحشی است/ چرخ والیبال باید بچرخد


سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات والیبال گفت: ویروس کرونا بسیار چموش، سرکش و وحشی است.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهرام عظیمی در حاشیه دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و هورسان رامسر که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد، درمورد نحوه برگزاری مسابقات اظهار داشت: ویروس کرونا به قدری چموش، سرکش و وحشی است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. با مشورت از اهالی فن به این نتیجه رسیدیم که مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کنیم تا شرایط قابل کنترل باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم با رعایت پروتکل ها لیگ را بدون مشکل به پایان برسانیم. همانطور که کرونا خود را بروز می کند ما هم باید برنامه های خود را بروز کنیم، چون اگر یک لحظه غفلت کنیم، ممکن است عقب بمانیم. تلاش می کنیم که این ویروس به هیچ والیبالیست ضربه نزند.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات والیبال گفت: چرخ والیبال باید بچرخد. بازیکنان باید مدام بازی کنند و مربیان درگیر مسابقات باشند تا در نهایت تیم ملی قدرتمندی را روانه المپیک کنیم. همه باید کمک کنند که فدراسیون والیبال به آرمان خود که رسیدن به یکی از سکوهای المپیک است برسد.

عظیمی افزود: برای حفظ سلامتی تیم ها یک ماه وقفه در لیگ ایجاد کردیم. خوشبختانه امروز مسابقات از سر گرفته شد. شخصاً به خانه والیبال آمدم تا شرایط را بررسی کنم. شب گذشته هم تمام موارد را بررسی کردیم تا مشکلی برای کسی ایجاد نشود. 

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا