ورزش

ماریو سیلوا علیه ریکاردو ساپینتو

استقلالمحمد محبی؛ این پرونده بسته شد

با حضور محمد محبی در ترکیب ثابت سانتاکلارا و گلزنی او در بازی با ریوآوه حالا می شود پیش بینی بهتری در مورد این بازیکن داشت؛ ادامه حضور در تیم پرتغالی.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با محمد محبی و هم چنین باشگاه سانتاکلارا داشت و پیش بینی می شد محمد محبی بعد از سفر به پرتغال که به دلیل ایجاد مشکل در صدور ویزا با تاخیر زیادی انجام شد به تهران باز گردد و حتی به اردوی آبی ها در ترکیه اضافه شود اما اینروزها خبری که از این بازیکن به گوش می رسد حضور در تمرینات و بازی های دوستانه سانتاکلارا است و همان طور که اشاره شد در بازی با ریوآوه او زننده یکی از دو گل تیمش بود.

از ابتدا هم قرار بود ماریو سیلوا در مورد آینده این بازیکن تصمیم بگیرد. مربی ای که سومین مربی تیم سانتاکلارا در فصل گذشته محسوب می شود. دیر ملحق شدن به اردوی تیم در ابتدای فصل گذشته و هم چنین تغییر پی در پی مربی و در نهایت مصدومیت موجب شد تا محمد محبی فصل گذشته کمتر فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم را پیدا کند و در نهایت موفق به زدن 3 گل برای تیمش شد که یکی از این گل ها در برابر تیم بفیکا به ثمر رسید. اما ماریو سیلوا فصل گذشته شناخت خوبی در مورد محمد محبی پیدا کرده و به نظر می رسد در فصل جدید قصد استفاده از او در ترکیب ثابت تیم را دارد و این کار را در همان ابتدای حضورش در بازی با ریوآوه انجام داد تا محمد محبی خیال بازگشت به تیم آبی را از سر بیرون کند.

نکته جالب اینکه ماریو سیلوا که فصل گذشته با همه بحران ها تیم سانتاکلارا را به مقام هفتم رساند و به همین خاطر مورد تحسین تماشاگران این باشگاه است از محمد محبی در راس خط حمله تیمش استفاده کرده است؛ در حالی که محمد محبی را در ایران بیشتر به عنوان بازیکن کناری در خط حمله دیده ایم. یکی از انگیزه های بازگشت محمد محبی به ایران برتن کردن پیراهن دوباره تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 بوده است. اتفاقی که در زمان مربیگری مارک ویلموتس برای او رخ داد. برتن کردن پیراهن تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان به طور همزمان اما به یکباره در زمان مربیگری اسکوچیچ این پیراهن را از دست داد.

البته که درخشش در ترکیب سانتاکلارا در حالی که در پرتغال به تیم بهتری تبدیل شده می تواند معرف دوباره محمد محبی به کادر فنی تیم ملی باشد همان طور که علی علیپور هم با درخشش در ترکیب ماریتیمو دوباره به تیم ملی رسید؛ مالک باشگاه سانتاکلارا هم حضور دوباره محمد محبی را در ترکیب تیم سانتاکلارا برای فصل آینده تایید کرده است. او با قراردادن بند فسخ 3 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن گفته بود ترجیح من این است محمد محبی را به یکی از تیم های مطرح پرتغال یعنی پورتو – اسپورتینگ – براگا و… بفروشم تا برای حضور دوباره او در ایران برنامه ریزی کنم.

با اتفاقات روزهای اخیر باید گفت پرونده حضور محمد محبی در تیم استقلال را ببندیم. با اینکه برای محقق شدن این نقل و انتقال حتی ریکاردو ساپینتو شخصا هم با ماریو سیلوا وارد مذاکره شده بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا