ورزش

مجتبی عابدینی: کمیسیون ورزشکاران رها شد/ باید دغدغه ورزشکاران را پیگیری کنیم

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر می‌گوید بیمه، اشتغال و مسکن دغدغه ورزشکاران ایران است که باید از طریق کمیسیون ورزشکاران پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی عابدینی در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: امروز انتخابات یکی از مهمترین کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک است که امیدوارم به خوبی برگزار شود، اشخاص صالح  به  این کمیسیون وارد شوند و به ورزشکارانمان کمک کنند.  

او در مورد اهداف و برنامه‌های خود گفت: من دوره قبل عضوکمیسیون بودم که  متاسفانه کمیسیون خوبی نداشتیم و نتوانستیم کاری برای ورزشکاران انجام بدهیم که جا دارد عذرخواهی کنم. من به شخصه یک نفر بودم و نتوانستیم کاری که  نیاز ورزشکاران است را انجام بدهیم. دغدغه بزرگ ورزشکاران بیمه، مسکن و اشتغال است. اگر  رای  بیاورم و عزیزانی که رای می‌آورند باید  این  مسائل را  پیگیری و دغدغه  ورزشکاران  را  کم  کنیم.  

کایپتان تیم ملی شمشیربازی بیان کرد: این دوره کسانی که وارد کمیسیون خواهند شد، می‌توانند قطع به یقین مشکلات ورزشکاران را حل کنند و یکی  از قدرتمندترین کمیسیون‌ها را خواهند داشت. چهار سال پیش کمیسیون به دلیل یکسری از منافع رها شد. ان شاءالله این دوره کسانی که وارد می‌شوند، برای حل مشکلات ورزشکاران تلاش می‌کنند.    

عابدینی به  مسابقات پیش روی شمشیربازی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر آقای پاکدامن در مسابقات  گرندپری فرانسه حضور دارد و نزدیک ترین مسابقه‌مان جام جهانی به میزبانی گرجستان است که از ۲۵ دی آغاز می‌شود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا