ورزش

مجدمی: خجالت می کشم به خانه خودم بروم

هافبک نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عدم همکاری باشگاه ملوان در تعویق مصاف هفته پانزدهم مدعی شد که باید از این بازی امتیاز می‌گرفتند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم نفت مسجدسلیمان که از اواسط نیم‌فصل اول دچار سیر نزولی شد، در هفته پانزدهم نیز مقابل ملوان تن به شکست داد تا فقط با 9 امتیاز وارد نیم‌فصل دوم شود. این در حالی است که خبرهایی مبنی بر شرایط نامطلوب تیم نفت در سفر به انزلی منتشر شد. در همین خصوص مسلم مجدمی بازیکن این تیم به خبرنگار ما گفت: قرار بود سه شنبه پرواز مستقیم به رشت داشته باشیم که متاسفانه به خاطر شرایط جوی نامساعد پرواز لغو شد و پس از آن باشگاه توانست یک پرواز چارتر بگیرد اما این پرواز هم لغو شد. در کل حدود چهار روز تمام پروازهای اهواز کنسل شد و در نهایت چهارشنبه شب باشگاه تلاش کرد تا بازی را به تعویق بیندازد اما ملوانی‌ها همکاری نکردند و نپذیرفتند که بازی در تاریخ دیگری برگزار شود.

وی با بیان اینکه ” فوتبال یک ورزش جوانمردانه است و نباید باشگاه ملوان چنین کاری می‌کرد” افزود: فارغ از نتیجه، اگر یک یا چند بازیکن ما مصدوم می‌شدند سرنوشتشان شاید تغییر می‌کرد. نمی‌دانم چرا تیم انزلی با تغییر زمان بازی موافقت نکرد و دست به هر کاری زد تا نتیجه بگیرد. با همه این‌ها من به باشگاه ملوان و هوادارانش احترام می‌گذارم اما تکرار میکنم که می‌توانستند با ما همکاری کنند و این کار را نکردند.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت این تیم در روز بازی عنوان کرد: پرواز ساعت 11:30 شب انجام شد و حدود ساعت یک به تهران رسیدیم و تا به انزلی رسیدیم ساعت 8 و نیم صبح بود. واقعا خسته بودیم چرا که در شرایط اتوبوس نمیشد درست و حسابی استراحت کنی و بعضی بچه‌های ما کمتر از دو ساعت خوابیده بودند. با این وجود صبح این صحبت مطرح شد که بازی شاید به جمعه موکول شود و در حالی که ما قصد داشتیم برای استراحت کمی بخوابیم به ما اعلام شد که قرار است بازی برگزار شود و باید آمادگی این بازی را داشته باشیم.

او همچنین ادامه داد: شرایط بازی خیلی بد بود. آن روز باران شدیدی در جریان بود و به همین دلیل فکر می‌کردیم شاید بازی را لغو کنند اما چنین نشد و در آن شرایط نامطلوب مجبور شدیم بازی کنیم و نتوانستیم کیفیت خوبی از خود نشان دهیم.

مجدمی درباره عملکرد نفت در مقابل ملوان گفت: اصلا حق ما باخت نبود. شکست هایی که در این فصل داشتیم را توجیه نمی‌کنم اما در بازی با ملوان و بازی با آلومینیوم حق ما اصلا باخت نبود و می‌توانستیم امتیاز بگیریم اما چنین نشد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که هر کاری می‌کنیم توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شود. بازی قبلی پنالتی از دست دادیم و در مقابل ملوان چند موقعیت خیلی خوب داشتیم. درباره گل ملوان هم برخی‌ها می‌گویند توپ قبل از گل شدن اوت شده است که قضاوتش را به عهده کارشناسان می‌گذارم. نیمه اول ملوان بهتر بود اما نیمه دوم ما سوار بازی بودیم. این را نمی‌گویم که قطعا ملوان را می‌بردیم اما می‌توانستیم از آنها امتیاز بگیریم.

وی درباره وضعیت کنونی باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تیم در بحران گیر کرده و شرایط خیلی سخت است. باید همه بازیکنان از خود من گرفته تا بقیه و کادر فنی و مدیریت همگی تلاش کنند تا تیم را از این وضعیت خارج کنند. بدجوری شرمنده مردم شده‌ایم و وضعیت روحی تیم پایین است. من به شخصه خجالت می‌کشم حتی به خانه خودم بروم چه برسد که با مردم و هواداران روبرو شوم. یقینا جایگاه واقعی نفت مسجدسلیمان انتهای جدول نیست منتها اتفاقاتی افتاده که فعلا ما در این رده قرار داریم. امیدواریم در نیم‌فصل بتوانیم به کمک خدا و هواداران و اعضای باشگاه نتایج را جبران کنیم.

او در خصوص مصاف با ملوان در جام حذفی نیز عنوان کرد: فکر نکنم که باشگاه روی جام حذفی برنامه ریزی کرده باشد و باید ببینیم در جلسات بعدی تمرین در این خصوص چه نکاتی گفته می‌شود.

مجدمی در پایان به لزوم تقویت نفت مسجدسلیمان برای نیم‌فصل دوم تاکید کرد و افزود: تعداد بازیکنان ما واقعا کم است و امیدوارم برای نیم‌فصل دوم چند بازیکن جدید اضافه شود. تعدادمان در حال حاضر به نحوی است که در تمرینات نمی‌توانیم دو تیم یازده نفره تشکیل دهیم. ضمن اینکه در چند پست بازیکن نداریم. به عنوان مثال من خودم در سه هفته اخیر دفاع راست بازی کرده‌ام چون دفاع راست تخصصی نداریم و این موضوع در چند پست دیگر نیز به همین صورت است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا