ورزش

مجیدی:تلاش می کنیم اتفاق فصل قبل را برای پرسپولیس تکرار کنیم


بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هنوز با فوتبال حرفه‌ای که در کشورهای دیگر اجرا می ‌شود خیلی فاصله داریم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات زمین، VAR و… حل شوند.

میثم مجیدی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازگشت به چمن سبز پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت اظهار داشت: خداراشکر بعد از مصدومیت سختی که برایم پیش آمد، توانستم با تلاش کادر پزشکی تیم و عمل جراحی خوبی که انجام دادم، بعد از ۵ماه مقابل فولادخوزستان بازی کنم. از این اتفاق خیلی خوشحالم و امیدوارم در ادامه فصل هم بتوانم بیشتر به تیمم کمک کنم.

کاپیتان آلومینیوم اراک در خصوص شرایط این تیم در فصل جدید، گفت: تیم ما امسال دوباره از مدیریت تا سطوح دیگر دچار تغییرات شد. با حضور حمید محرابی به عنوان مدیرعامل و همچنین هیات مدیره خوبمان، رسول خطیبی سرمربی شد که بهترین گزینه بود. با آمدن او تیم خیلی زود جمع شد. تیم خوبی هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. در بازی با فولاد هم این را نشان دادیم و امیدوارم در ادامه بازی‌های این فصل نیز همین روند را در پیش بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا برخلاف آنچه که سال گذشته رخ داد و تیم از کسب سهمیه آسیایی دور شد، در فصل جاری می‌توان انتظار این مورد را از آلومینیوم اراک داشت، عنوان کرد: تیم‌های که در لیگ برتر تازه‌وارد هستند، دو سه سالی تلاش می‌کنند تا به ثبات برسند و ماندگار شوند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. هدف اول ما این است که نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری کسب کنیم. نیم‌نگاهی هم به رتبه‌های بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مدافع آلومینیوم در مورد جذب مهره‌های جدید این تیم گفت: بازیکنان جوان و خوبی جذب شدند. در کنار بازیکنان با تجربه ترکیب خوبی به وجود آمده است. با شناختی که از رسول خطیبی دارم مطمئنم می‌تواند اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزند. مثل فصل گذشته که شگفتی ساز لیگ در نیم‌فصل اول شدیم، امیدوارم امسال هم این روند را در پیش بگیریم.

مجیدی در مورد بازی خانگی روز دوشنبه با پرسپولیس در چارچوب هفته سوم، اظهار داشت: قرعه ما در ابتدای فصل به نوعی سخت است اما از یک نظر هم خوب است چون در بازی با تیم‌های بزرگ، بازیکنان با انگیزه خاصی به زمین می‌روند. پرسپولیس از تیم‌های خوب کشور است و در چندسال گذشته قهرمان لیگ شده، انگیزه زیادی برای این بازی داریم. همانطور که فصل گذشته تنها باخت پرسپولیس مقابل ما بود تمام تلاشمان را می‌کنیم که همان اتفاق را رقم بزنیم. با اینحال بازی خیلی سختی است و امیدوارم تماشاگران و هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

وی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرد: ما هنوز با فوتبال حرفه‌ای که در کشورهای دیگر اجرا می ‌شود خیلی فاصله داریم ولی امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات زمین، VAR و… حل شوند تا لیگ ما زودتر حرفه‌ای شود و اتفاق بدی برای آن نیفتد. امیدوارم امسال لیگ خیلی پویایی را داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان خیلی خوبی را به تیم ملی معرفی کنیم. حس من می‌گوید امسال لیگ خیلی خوبی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

کاپیتان آلومینیوم تصریح کرد: از هوادارانمان می‌خواهم مانند گذشته از ما حمایت کنند. این تیم بعد از حدود ۱۸ سال به لیگ برتر رسیده اما تماشاگران هنوز نتوانسته‌اند به ورزشگاه بیایند. امیدوارم کرونا هرچه زودتر از بین برود تا بتوانیم هواداران را کنار خودمان ببینیم و با بازی خوب در زمین باعث خوشحالی آن‌ها شویم.

انتهای پیام/

 



بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هنوز با فوتبال حرفه‌ای که در کشورهای دیگر اجرا می ‌شود خیلی فاصله داریم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات زمین، VAR و… حل شوند.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا