ورزش

محرابی: هنوز تصمیمی در مورد لیگ آینده نگرفتیم/ به دنبال جبران ۱۰ درصد کسر شده هستیم

سرپرست تیم کشتی بازار بزرگ می‌گوید که در تلاش است مالیات کسر شده از قرارداد کشتی‌گیران این باشگاه به نوعی جبران شود.

کیومرث محرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه کشتی‌گیران این باشگاه از عدم تسویه حساب کامل با آنها خبر داده‌اند، اظهار داشت: ۱۰ درصد از قراردادها به خاطر مالیات کسر شده، در واقع با همه تسویه حساب صورت گرفته است. سال‌های پیش مالیات کم نمی‌کردیم و بچه‌ها به شکل کامل پول‌شان را می‌گرفتند اما امسال مالیات از کشتی‌گیران کسر شده، با این وجود دوستان پیگیر هستند که شاید به نوعی این رقم جبران شود. 

وی ادامه داد: این کسر ۱۰ درصدی از قراردادها البته کاملا قانونی است و طبق قانون همه پرداخت‌های دولتی و خصوصی مشمول مالیات می‌شوند. ما خودمان هم دوست نداشتیم این رقم کسر شود. 

محرابی در خصوص اینکه آیا بازار بزرگ فصل آینده نیز در لیگ برتر کشتی تیم‌داری خواهد کرد، گفت: هنوز چیزی قطعی نیست. نه رئیس سازمان لیگ مشخص است و هم اینکه همه انرژی‌ها معطوف به المپیک است و هیچ تصمیمی مبنی بر اینکه لیگ برگزار می‌شود یا با چه شرایطی و چه زمانی برگزار می‌شود، اعلام نشده است. تا آنها برنامه‌‌شان را اعلام نکنند ما نمی‌توانیم تصمیم بگیریم.

سرپرست بازار بزرگ در خاتمه تاکید کرد: ما در ۷ سال گذشته از کشتی حمایت کرده‌ایم، ۵ سال با نام بیمه رازی و دو سال با عنوان بازار بزرگ در لیگ آزاد و فرنگی حضور داشتیم، باید اسپانسرهای دیگر هم بیایند و هزینه کنند تا از خانواده کشتی حمایت شود. ما دین‌مان را در این ۷ سال به خانواده کشتی ادا کردیم و همیشه بهترین قراردادها را ثبت کردیم. خیلی‌ها از این وضعیت راضی هستند و آقایان کشتی‌گیر اذعان دارند که خیلی تغییر در قراردادهای‌شان ایجاد شده است. ان‌شاءالله بتوانیم باز هم گوشه‌ای از کار را به عهده گرفته و کمکی به کشتی بکنیم.

 

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا