ورزش

محمدزاده: افزایش افسارگسیخته ارز، گریبان ورزشکاران را گرفته است

مربی تیم موتای اعزامی به مسابقات جهانی بابت قیمت ارز و تاثیر آن روی عملکرد ورزشکاران گلایه کرد.


به گزارش ایلنا، هادی محمدزاده مربی تیم موی تای اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ مالزی گفت: متاسفانه بی پولی و افزایش افسارگسیخته نرخ ارز در کشور، گریبان ورزشکاران رشته های مختلف را گرفته و از مسئولان انتظار می رود با حمایت از فدراسیون ها و تخصیص بودجه مناسب، شرایط را برای اعزام تیم های ورزشی به مسابقات برون مرزی تسهیل کنند.

هادی محمدزاده افزود:  افزایش بی رویه نرخ ارز و‌ هزینه‌های چند برابری خرید بلیط، رشت های مختلف ورزشی را به ناچار و ‌برخلاف برنامه‌ها و مصلحت‌های فنی مجبور به اتخاذ سیاست انقباضی خواهد کرد و در صورت ادامه شرایط موجود بخش عمده ای از اعزام ها و فعالیت های ورزشی منتفی می شود.

وی عنوان کرد: در این بین قهرمانان رشته های رزمی نظیر موی تای، بیشترین آسیب را از شرایط بوجود آمده می خورند. چراکه از گذشته تا بحال، این رشته از حمایتهای لازم و درخور برخوردار نبوده و متولیان آن همواره بدون ریالی بودجه دولتی و تنها از طریق کمکهای شخصی و مردمی، توانسته اند برنامه های خود را به نفع ورزش کشور پیش ببرند.

مربی موتای در پایان یادآور شد: امیدوارم با تدبیر مسیولان شرایط اقتصادی کشور در آینده به گونه ای رقم خورد تا ورزشکاران فرصت افتخارآفرینی در میادین مهم جهانی را از دست نداده و فارغ از دغدغه های مالی، تنها در پی اهتزاز پرچم ایران و اثبات شایستگی هایشان در مقابل رقبا باشند.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا