ورزش

محمدکاظم: روی برگه سفید از بازیکنان امضا گرفتند/ دیر آمده‌اند و می‌خواهند زود بروند


سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: مسئولان باشگاه روی برگه سفید از بازیکنان جدید امضا گرفتند که هیچ اعتباری نداشت.


محمد محمدکاظم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اتفاقات اخیر پیرامون تیم والیبال شهرداری ورامین و جدایی چند بازیکن از این تیم اظهار داشت: متاسفانه قانون شفافی نداریم. اخیراً اعلام شد که قراردادها باید به صورت ۴ برگی در هیأت استانی ثبت شود و اگر این اتفاق رخ دهد همه چیز قانونی و رسمی خواهد بود، اما بازهم شاهد برخی اتفاقات عجیب هستیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم بهترین مدل برای ثبت قراردادها همین روش ۴ برگی است که هر برگ آن به یکی از ارگان ها ارسال می‌شود تا حرف و حدیثی باقی نماند. اگر همه باشگاه ها این روش را اجرا کنند دیگر نیازی به اضافه کاری نیست. البته برای اجرای صحیح و درست و کامل این قانون باشگاه‌ها باید همکاری کنند، نه اینکه شاهد باشیم قراردادهای ۲ ساله رو کنند و تاریخ قراردادها را جابجا کنند.

سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان اینکه خودمان باید کمک کنیم تا شرایط خوب پیش برود، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر افرادی به والیبال آمده‌اند که چیزی از این رشته نمی‌دانند و فقط می‌خواهند خودشان را بزرگ کنند. تیم‌هایی که در بازار نقل و انتقالات دست به کارهای عجیب می‌زنند باید به موقع ورود می‌کردند، نه اینکه دیر آمده‌اند و می‌خواهند زود بروند. 

محمدکاظم ادامه داد: متاسفانه برخی تیم‌ها چون پول دارند دست به هر کاری می‌زنند و زور کسی به آنها نمی‌رسد. از سوی دیگر اگر قرار به تغییر قانون است باید در ابتدای فصل نقل و انتقالات اعلام می‌شد وگرنه مثل همین حالا هر تیمی پیشنهاد مالی بالاتری بدهد می‌تواند بازیکنان را در هر شرایطی جذب کند.

وی گفت: ما با بودجه حدود ۶ میلیارد تومانی درحال بستن تیمی خوب بودیم که بتوانیم حداقل در اصطلاح یقه چند تیم بالای جدولی را بگیریم. با ارتباطاتی که داشتم با چند بازیکن هم به توافق رسیدیم، اما وقتی مبالغ پایین باشد سایر تیم‌ها به راحتی می‌توانند بازیکنان را با مبلغ مالی بهتر سمت خود بکشند. 

سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری ورامین با طرح این سوال که حالا من با چه بازیکنان باید به کارم ادامه دهم، تصریح کرد: در روزهای اخیر یکی از مسئولان باشگاه با من تماس گرفت و پرسید که چه اتفاقاتی رخ داده است. من هم شرایط را برای وی توضیح دادم و او تنها اعلام کرد که می‌خواهیم جلسه‌ای برگزار کنیم تا تصمیم‌گیری کنیم، اما واقعاً تاثیر این جلسات چیست؟ فکر می‌کنم راه چاره‌ای وجود نداشته باشد غیر از اینکه شهرداری ورامین با جذب چند بازیکن از رده جوانان و نوجوانان به حضورش در لیگ برتر ادامه دهد.

محمدکاظم در پاسخ به این سوال که باشگاه شهرداری ورامین با بازیکنان جدیدش چطور قرارداد امضا کرده بود که به راحتی توانستند از این تیم جدا شوند، تصریح کرد: نحوه قرارداد بستن باشگاه با بازیکنان جدید از دید من نوعی بی‌احترامی به همراه داشت. قراردادی که امضا شد هیچ اعتباری نداشت و باشگاه حتی نمی‌تواند شکایت کند. همه می‌دانند مقصر اتفاقاتی که رخ داده چه افرادی هستند و صحبت از دست‌های پشت‌پرده شاید درست نباشد. چه دستی، چه پایی وقتی همه چیز شفاف است؟!

سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: وقتی تکلیف تیم هر سال همینگونه است و حق سال‌های گذشته هم پرداخت نشده چگونه می‌توان توقع داشت که همه چیز خوب پیش برود؟  به عقیده من مسئولان ورامینی خودشان مقصر هستند، چون روی برگه سفید از بازیکن امضا گرفتند و طرف دیگری یعنی مدیرعامل یا مسئولی از باشگاه در کار نبود که پای برگه را امضا کند. حتی از بازیکنان اثر انگشت هم گرفته نشد. 

وی در پاسخ به این سوال که با وجود این مشکلات چرا تصمیم گرفت کار مربیگری‌اش را با تیم شهرداری ورامین آغاز کند، خاطرنشان کرد: من چند سال در این تیم بازی کردم. فکر می کردم امسال مشکلات حل شده باشد، اما گویا من اشتباه می‌کردم و مشکلات بیشتر هم شده بود. با این شرایط اعلام کرده‌ام که نمی‌توانم به کارم ادامه دهم و حتی جایگزینم را هم معرفی کردم. حالا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/



سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: مسئولان باشگاه روی برگه سفید از بازیکنان جدید امضا گرفتند که هیچ اعتباری نداشت.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا