ورزش

محکومیت باشگاه سقوط کرده از لیگ برتر به دسته اول فوتبال کشور

محکومیت باشگاه سقوط کرده از لیگ برتر به دسته اول فوتبال کشور


در پی شکایت از صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان به شرح زیر است:

*در پی شکایت امید پورقنبری از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۵ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت مهدی شریفی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت سپهر روزی طلب زنوز از باشگاه شهر راز شیراز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰۹ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت فرید فرحانی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱۸ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت حمید عبدالوند از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا