ورزش

مدافع قدیمی سد راه آسیایی تراکتور!

تراکتور احتمالا برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل بازیکن سابق خود قرار می‌گیرد.

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا خانزاده یکی از لژیونرهای ایرانی محسوب می‌شود که در تیم باشوندارا کینگز بنگلادش عضویت دارد و باید در مرحله نخست پلی‌آف فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود ولی او ممکن است در مرحله دوم به مصاف تیم سابق خود برود و یک تقابل جذاب برگزار کند.

این مدافع سابق فوتبال ایران که تجربه حضور در تراکتور را دارد، باید در مرحله نخست پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به همراه باشوندارا کینگز بنگلادش به مصاف شارجه امارات برود که در صورت برتری در این مسابقه دشوار، رودرروی تراکتور قرار می‌گیرد و می‌تواند سد راه این تیم تبریزی برای رسیدن به دور گروهی باشد.

خانزاده که تجربه قهرمانی جام حذفی همراه با تراکتور را دارد، کار سختی در مرحله نخست پلی‌آف برابر تیم پرستاره و مهاجمان شاخص شارجه امارات خواهد داشت ولی امیدوار است همراه باشوندارا کینگز یک مرحله بالاتر بروند و حریف تراکتور ایران شوند.

1524752

محمدرضا خانزاده که در فصول ۲۰۱۵ و ۲۰۲۱ تجربه بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را همراه با پرسپولیس و تراکتور داشته، در فصل جاری لیگ برتر بنگلادش ۱۰ بار برای باشوندارا کینگز به میدان رفته که احتمالا در پلی‌آف آسیا نیز یکی از مهره‌های ثابت تیمش باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا