ورزش

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا: متناسب با بودجه‌مان از تیم فوتبال حمایت می‌کنیم

جواد سلیمانی گفت: متناسب با برنامه و بودجه خود حمایت لازم را از باشگاه خواهیم داشت و امیدوار با همت خود عزیزان در باشگاه و بازیکنان این تیم بار دیگر به لیگ برتر بازگردد.

به گزارش ایسنا، جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد فعالیت‌های این باشگاه در بخش ورزش گفت:  یکی از مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های بزرگ بحث ورزش، استعدادیابی و پرورش آن‌هاست. ما در گروه سایپا با توجه به برنامه ریزی دقیقی که انجام شده بود، مخصوصا در حوزه زنان خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتیم. نتایجی که در بخش زنان داشتیم، نسبت به نتایج مردان بسیار ارزنده و مثمرثمر است. امیدوارم این روند باشگاه ادامه داشته باشد و رسالت خود را اجرا کند.

او در مورد حمایت از تیم فوتبال سایپا برای صعود به لیگ برتر بیان کرد: باشگاه حداکثر سعی و توان خود را گذاشته تا نیاز تیم را تامین کند و دوستان ما با همت خودشان به لیگ برتر برگردند. ما حمایت‌های لازم را از باشگاه می‌کنیم تا به اهداف مد نظرشان برسند.

او در پاسخ به این سوال که شنیده شده بودجه باشگاه سایپا کاهش پیدا کرده و در نتیجه بسیاری از رشته‌ها تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. بودجه باشگاه با توجه به شرایط شرکت تعیین می‌شود. سعی کرده‌ایم بودجه را با وجود مشکلات  صنعت خودروسازی در سال‌های اخیر، کاهش ندهیم و روند افزایشی بوده است. این روند را ادامه می‌دهیم و امسال هم اگر اختلافی درباره بودجه وجود داشته باشد در طول سال جبران می‌شود و مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد دلیل افزایش تولید محصولات سایپا و اینکه مجوز این اقدام از کجا صادر شده است، پاسخ داد: برنامه ریزی کلانی در سطح کشور انجام می‌شود و براساس همان برنامه و متناسب با تورم بخشی که بانک مرکزی اعلام می‌کند، مجوزها صادر می‌شود و ما هم طبق این مجوزها عمل می‌کنیم.

سلیمانی درباره مقایسه بودجه باشگاه سایپا و پیکان و اینکه آیا گروه خودروسازی سایپا مانند ایران‌خودرو، رویکردی جدی برای حمایت از تیم فوتبال دارد، گفت: شرکت ایران‌خودرو برادر بزرگ‌تر ما است. امکانات و تجهیزاتش بالاتر از سایپا بوده و محصولاتش هم تنوع دارد. ارزش محصولاتش به مراتب بیشتر از محصولات ما و میزان فروشش هم تقریبا دو برابر سایپا است. متناسب با برنامه و بودجه خود حمایت لازم را از باشگاه خواهیم داشت و ان‌شاءالله با همت خود عزیزان در باشگاه و بازیکنان این تیم بار دیگر به لیگ برتر بازگردد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا