ورزش

مدیر رسانه نساجی: برای ما پنالتی نمی‌گیرند

حق مازندران را نخورید؛

مدیر رسانه تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از تساوی مقابل سپاهان به انتقاد از عملکرد داوران علیه این تیم در مسابقات مختلف پرداخت.

به گزارش “ورزش‌سه”، بابک شیرآقایی مدیر رسانه تیم فوتبال  نساجی مازندران در نشست خبری پس از مصاف برابر سپاهان که با تساوی بدون گل تمام شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: اول از هر چیزی تشکر ویژه از هواداران که 12 ساعت در راه بودند تا اینجا باشند و ما را بین تعداد زیاد هواداران سپاهان تنها نگذاشتند.

او سپس با انتقاد از عملکرد داوری اضافه کرد: گلایه‌ای داریم که به آن ترتیب اثری داده نمی شود. متاسفانه ترتیب اثری داده نمی شود. مثل اینکه باید مثل تیم های دیگری واکنش های عجیب و غریبی داشته باشیم تا هوای ما را داشته باشند. نمی خواهیم حال اضافی به ما بدهند و فقط حق خودمان را می خواهیم. از سه بازی فصل گذشته تا امروز هیچ پنالتی ای برای نساجی گرفته نشده. ویدئوهایی هم تهیه کردیم و فرستادیم ولی تاثیری نداشته. امروز هم به جای اینکه برای ما پنالتی بگیرند، سه بازیکن ما کارت گرفتند که به نظرم توجیهی نداشت.

مدیر رسانه تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: حالا نمی دانم می خواهند ناظر ویژه برای بازی های ما بگذارند. نمی دانم هر کاری هست این لطف را به مردم مازندران بکنید و حق شان را نخورید.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا