ورزش

مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا/ سبقت‌اللهی و رستمیان اول و دوم جدول mqs

در جریان رقابت‌های تیراندازی قهرمانی اروپا، گلنوش سبقت‌اللهی و هانیه رستمیان در بخش mqs تپانچه بادی در ردیف اول و دوم قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی اروپا در اوسیک کرواسی زنان ایران در بخش mqs تپانچه بادی (جدولی که رده‌بندی ندارد) در کنار ۶ تیرانداز دیگر به رقابت پرداختند. گلنوش سبقت‌اللهی با امتیاز ۵۸۶.۲۶ در ردیف نخست و هانیه رستمیان ورزشکار المپیکی ایران با ۵۷۶.۱۸ امتیاز در ردیف دوم این جدول قرار گرفتند. 

هم‌چنین در بخش مردان نیز جواد فروغی ورزشکار المپیکی با ۵۸۸.۲۴ بعد از ورزشکار هند در ردیف دوم و سجاد پورحسینی با ۵۷۹.۲۱ در ردیف سوم این جدول قرار گرفت. در این بخش ۱۱ ورزشکار از کشورهای مختلف حضور داشتند. 

مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا از شنبه یکم خرداد به میزبانی اوسیک کرواسی آغاز شد. نمایندگان ایران نیز به درخواست الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ و قبول فدراسیون جهانی قرار شد در این مسابقات شرکت کنند. به دلیل این که مسابقات برای ورزشکاران اروپایی است امکان حضور نمایندگان ایران در بخش اصلی مسابقات وجود ندارد و آن‌ها در بخش mqs مسابقه می‌دهند. این مسابقات تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده، مه لقا جام بزرگ، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در بخش تفنگ و جواد فروغی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی در بخش تپانچه در دو گروه هشتم و بیست و دوم اردیبهشت عازم اردوهای تدارکاتی مجارستان و کرواسی شده اند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا