ورزش

مشکل انگلیسی‌ها با سفر دریایی کاپیتان نیمار!

نیمار از هوادارانش خواست برای همسفر شدن با او در یک سفر دریایی تفریحی هر چه سریعتر بلیت‌های باقی‌مانده را خریداری کنند. اما این برنامه‌ای است که می‌تواند مانع پیوستن او به تیمهای انگلیسی بشود.

به گزارش “ورزش سه”، نیمار شش سال پیش به عنوان گران‌ترین فوتبالیست دنیا از بارسا راهی پاری سن ژرمن شد ولی حالا آینده او در این تیم فرانسوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر می‌رسد ستاره 31ساله برزیلی فصل آینده را در تیمی دیگر توپ خواهد زد.

نیمار که نتوانست بین هواداران پی‌اس‌جی محبوب شود حالا به پایان راه در فرانسه رسیده و گفته می‌شود فصل آینده او را احتمالا با پیراهن یکی از تیمهای نیوکسل، چلسی، آرسنال، منچستریونایتد یا بارسلونا خواهیم دید. اما در روزهایی که مذاکرات نقل و انتقالات تابستانی در جریان است نیمار برای یک سفر تفریحی دریایی برنامه‌ریزی می‌کند که به نام او انجام شده و چند نفر این فرصت را پیدا می‌کنند که در کنار این ستاره مشهور دنیای فوتبال به سفر در اقیانوس بپردازند.

1886140

این سفر دریایی Ney em Altob Mar نام دارد و نیمار در حال تبلیغ برای فروش بلیت‌های آن است. ستاره برزیلی با انتشار یک پیام در اینستاگرام نوشت:” پیامی مهم از کاپیتان: برای رزرو کردن جا در پرطرفدارترین سفر تفریحی سال این آخرین فرصت شما است! کابین‌ خود را رزرو کنید و برای تجربه سفر با کشتی در کنار نیمار آماده شوید. جای کمی باقی مانده بعد عجله کنید و 3 روز سفر شاد در کنار ستاره بزرگ فوتبال را از دست ندهید”.

نیمار در ادامه خطاب به هوادارانش نوشت:” بی‌صبرانه منتظر شروع اولین سفر دریایی خودم هستم. برنامه‌های زیادی طراحی شده که در کنار هم سه روز به یاد ماندنی را سپری کنیم. عجله کنید و جایتان را رزرو کنید. می‌بینم‌تان”.

1891801

نکته جالب اینجا است که سفر دریایی نیمار در زمانی انجام می‌شود که فصل آینده لیگ برتر انگلیس آغاز شده است. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند برخی از تیمهای لیگ برتری که خواهان جذب نیمار شده‌اند ممکن است با اطلاع از برنامه این سفر در برنامه‌شان برای خرید او تجدیدنظر کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا