ورزش

مصونیت 6 بازیکن سپاهان تا حکم کمیته استیناف

6 بازیکنی که با حکم کمیته انضباطی ناچار به تنظیم مجدد قراردادهایشان با سپاهان هستند، تا حکم کمیته استیناف مشکلی برای همراهی تیم‌شان ندارند.

به گزارش “ورزش‌سه”، بخشی از حکم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه سپاهان اشاره به وضعیت قراردادی 6 بازیکن این تیم دارد و در آن نوشته شده اگر قرارداد احسان پهلوان، پیام نیازمند، کاوه رضایی، رضا اسدی، رضا شکاری و هادی محمدی اصلاح نشود و آنها در بازی‌های بعدی تیم‌شان به میدان بروند، جرایم مشابه دیگری در نظر گرفته می‌شود. این جملات موجود در حکم را بخوانید: «بدیهی است در صورت عدم اصلاح قراردادها، استفاده از بازیکنان مورد گزارش توسط باشگاه مجاز نخواهد بود.» 
با این حال باشگاه سپاهان نسبت به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به کمیته استیناف شکایت کرده و امیدوار است این حکم در این کمیته بشکند.
در حال حاضر کمیته استیناف در حال بررسی جزئیات پرونده سپاهان و رایی است که کمیته انضباطی درباره این باشگاه صادر کرده و به همین دلیل 6 بازیکن نامبرده در مصاف‌های آسیایی و داخلی سپاهان می‌توانند حاضر باشند.
با این وصف مورایس در مصاف برابر صنعت نفت که تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود، مشکلی برای استفاده از 6 بازیکن خود ندارد و می‌تواند از آنها در طول مسابقه استفاده کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا