ورزش

مقابل روس‌ها بهتر بازی خواهیم کرد/ بازی با ژاپن فراموش شود

پیشکسوت والیبال ایران تاکید کرد: بازی با ژاپن فراموش شود. مقابل روس‌ها عملکرد بهتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شکست تیم ملی والیبال مقابل ژاپن گفت: پس از دو سال دوری از مسابقات مقابل ژاپن قرار گرفت. سرمربی تیم ملی پس از یک ماه تمرین به همراه ملی پوشان در مسابقات حاضر شد. ژاپن تیم سر سختی است. باید گام نخست را محکم بر می‌داشتیم، اشتباهات تیم زیاد بود.

کارشناس والیبال ادامه داد: وادی عملکرد بدی نداشت اما بهتر بود با سه پاسور در مسابقات شرکت می‌کردیم. ست به ست بهتر شدیم و حتی در ست سوم گاهی برتری با تیم ایران بود. قطعاً سرمربی به شناخت بیش‌تری از تیم دست خواهد یافت. ژاپن بازی تدارکاتی داشت و با هماهنگی بیش‌تری در زمین حاضر شد.

وی درباره شروع بد ایران در مسابقات گفت: از گذشته همیشه اینگونه بود و باید این مشکل ریشه‌ای حل شود. ای کاش بازی اول با روسیه بود نه ژاپن. اسم روس‌ها بزرگ‌تر است. به هر حال این بازی تمام شد. معروف را در بدترین زمان ممکن از دست دادیم. باید خطاها را به حداقل برسانیم. ژاپن در سوریس و دریافت بهتر بود.

کارخانه درباره بازی فردا مقابل روسیه گفت: با یک باخت به مصاف روسیه خواهیم رفت اما مقابل روس‌ها بهتر بازی خواهیم کرد. باید این بازی را فراموش کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا