ورزش

ملی‌پوش شنا: سعی می‌کنیم در قونیه بهترین خودمان باشیم

سینا غلامپور گفت: ما در اردوی ملی خود را برای هر مسابقه‌ای آماده می‌کنیم و تلاشمان این است که بهترین خودمان را در قونیه نشان دهیم.

سینا غلامپور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص لغو اردوی تیم ملی شنا در ارمنستان اظهار کرد: زیاد در جریان این اردوها نیستم. اگر در اردوی ارمنستان شرکت می‌کردیم هم به من و هم به ملی‌پوشان خیلی کمک می‌شد. من قبلا هم تجربه حضور در این کمپ را داشته‌ام. این کمپ در ارتفاع و از سطح اقیانوس بالاتر است و و ارتفاع 4 هزار متری دارد. این شرایط در هر کشوری به راحتی پیدا نمی‌شود.
ملی‌پوش شنا گفت: تاثیر تمرین در کمپ ارمنستان روی شناگران چندین برابر است چون سطح اکسیژن آنجا نسبت به محیط‌های تمرینی ما پایین‌تر است. زمانی که ورزشکاران در این ارتفاع تمرین کنند و در سطح دریا مسابقه می‌دهند شرایط بهتری خواهند داشت. ترکیه میزبان مسابقات کشورهای اسلامی هم در سطح اقیانوس است و ارتفاع آن نسبت به ارمنستان پایین تر است. به همین خاطر تمرین در این شرایط بسیار کمک کننده خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که اگر به این اردو اعزام نشوند شرایط حضور در مسابقات کشورهای اسلامی سخت تر نخواهد بود؟ گفت: ما در اردوی ملی خود را برای هر مسابقه‌ای آماده می‌کنیم. اگر به اردوی ارمنستان برویم خیلی شرایط بهتر خواهد بود اگر هم نرویم شناگران با همین شرایط که هست تمرین می‌کنند. سعی می‌کنیم بهترین خودمان را در قونیه نشان دهیم.
غلامپور با اشاره به حضورش در مسابقات سیزم (ارتش های جهان) در روسیه اظهار کرد: چون خیلی اردوها به صورت متمرکز نبود از شرایط شناگران دیگر خبر ندارم. ولی شرایط تمرینی خودم خوب است. قبل از بازی‌های کشورهای اسلامی هم قرار است در مسابقات سیزم در کشور روسیه شرکت کنم تا با آمادگی کامل در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کنم.
ملی‌پوش شنا در پایان گفت: 9 نفر به بازیهای کشورهای اسلامی اعزام می‌شوند که اسامی هم مشخص است. من در انفرادی در کرال سینه مسابقه می‌دهم و در تیمی هم به بقیه ملی‌پوشان کمک می‌کنم.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا