ورزش

مهری: اعتماد به نفس فیکس بازی کردن در داربی را دارم/ کمالوند نقش مهمی در تیم ما داشت

هافبک استقلال گفت: هم آمادگی و هم اعتماد به نفس بازی در داربی را دارم و اگر کادر فنی صلاح دانستند در خدمت تیمم خواهم بود.

به گزارش ایسنا، سعید مهری در حاشیه تمرین استقلال در رابطه با داربی پایتخت اظهار کرد: داربی یک بازی خیلی حساس است و شرایط خاص خودش را دارد. من اولین بار است که می‌خواهم داربی را تجربه کنم و حس خیلی خوبی در این رابطه دارم. این بازی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و ما فقط به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

او درباره آمادگی خودش گفت: من هم آمادگی و هم اعتماد به نفسش را دارم و اگر کادر فنی صلاح دانستند در خدمت تیمم خواهم بود. نظر کادر فنی است که من فیکس بازی کنم اما به هر حال تیم ما خیلی خوب است و تیم هجومی داریم. امیدواریم بتوانیم در این بازی پیروز شویم.

هافبک استقلال با بیان این‌که هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده، عنوان کرد: امیدواریم استارت بردهایمان را جلوی پرسپولیس بزنیم و موفق عمل کنیم.

او در رابطه با شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: از لحاظ تاکتیکی مشکلی نداشتیم. ما همان تیمی بودیم که از رقابت‌های آسیایی آمده بودیم و خستگی این مسابقات طبیعی بود. خیلی هم زود گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم.

مهری درباره نقش فراز کمالوند در کسب موفقیت‌های استقلال بیان کرد: او مربی بزرگی است و به هر حال ۲۰ سال مربی بوده و نقش فنی مهمی هم در تیم ما داشته اما این رفتن و آمدن‌ها به ما مربوط نیست و فقط وظیفه‌مان تمرین و بازی کردن است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا