ورزش

موضع انفعالی فدراسیون بسکتبال در مورد دصحبت‌های یک ملی‌پوش علیه شاهین‌طبع


فدراسیون بسکتبال در مورد صحبت‌های ملی پوش بسکتبال علیه سرمربی سابق تیم‌ملی موضع انفعالی اتخاذ کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال طی چند ماه گذشته با حواشی زیادی همراه بود و در هر اردو و سفر یک مسئله جدید برای این تیم ایجاد می‌شد که آخرین مورد آن به حضور در المپیک باز می‌گردد، جایی که در بازی آخر تیم ملی درگیری هایی بین محمد جمشیدی و مهران شاهین طبع به وجود آمد و کار به مصاحبه ملی پوش بسکتبال کشیده شد.

جمشیدی پس از بازگشت به ایران در صحبت‌هایی شاهین طبع را به ایجاد اختلاف بین بازیکنان، تلاش برای منافع باشگاهی و … متهم کرد، اما نکته جالب توجه موضع انفعالی فدراسیون بسکتبال در مورد این اتفاقات بود.

با وجود گذشت یک ماه از این صحبت‌ها، اما خبری از رسیدگی به این اتهامات و بررسی صحت آنها نیست و فدراسیون بسکتبال ظاهرا به راحتی از اتهام‌هایی که علیه سرمربی تیم ملی مطرح شده، عبور کرده است.

شاهین طبع در مدت ۴ سال حضورش در تیم ملی اشتباهات زیادی داشته و انتقادهای زیادی به عملکرد وی وارد است، اما اینکه سرمربی تیم ملی چه شخصی باشد، ملاک بحث ما نیست، بلکه جایگاه حقوقی سرمربی تیم ملی است که در وهله اول باید توسط فدراسیون حفظ شده و نباید به راحتی متزلزل شود.

حالا اینکه چرا بعد از حدود یک ماه به این موارد رسیدگی نشده است، می‌توان این برداشت را داشت که فدراسیون هم شاید موافق صحبت‌های جمشیدی بوده و به همین دلیل هیچ واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام/



فدراسیون بسکتبال در مورد صحبت‌های ملی پوش بسکتبال علیه سرمربی سابق تیم‌ملی موضع انفعالی اتخاذ کرده است.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا