ورزش

میثاقیان: پدیده جزو ۱۰ تیم اول جدول خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: وقتی گل زدیم بچه‌ها فکر کردند بازی تمام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد، اکبر میثاقیان پس از شکست ۲ بر یک پدیده مشهد مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی بدی انجام ندادیم و شانس گل‌های زیادی داشتیم. وقتی گل زدیم بچه‌ها فکر کردند بازی تمام شده است.

وی ادامه داد: با تیمی بازی می‌کردیم که یک بازیکنش اندازه تمام هزینه باشگاه ماست. گل‌گهر بهترین مهره‌ها را دارد و تیم توانمندی بود ولی ما می‌توانستیم ببریم. اگر گل دوم را می‌زدیم شاید بازی را می‌بردیم.  به هر حال فوتبال بود و تیم گل‌گهر با تجربه بود و بازی را برد.

میثاقیان در واکنش به این موضوع شکست تلخی برای پدیده بود، گفت: همه شکست‌ها تلخ است. این اولین باخت من نبود. تا الان هزار بازی را بردم و باختم. تلخ است چون ما شانس داشتیم بازی را ببریم. از لحاظ روحی و روانی روی تیم ما فشار است و بعد از گل هم عقب‌نشینی کردیم. این نشانه تیم ماست. چه من باشم و چه نباشم، پدیده جزو ۱۰ تیم اول جدول خواهد بود و در لیگ برتر خواهد ماند.

سرمربی پدیده یادآور شد: اگر کمک کنند تیم مشهد بیاید وضعیت بهتر می‌شود. من آمدم که کمک کنم. اگر نمی‌آمدم شما می‌دانید که بازی دوم هم انجام نمی‌شد و من بچه‌ها را آوردم. الان هم در لیگ هستیم و اتفاق خاصی نیفتاده است. این بازی را می‌بردیم مثل این بود که تمام لیگ را برده بودیم. گل‌گهر، سپاهان را برده بود. من تسلیم هستم و از هواداران عذر می‌خواهم. باید امروز بازی را می‌بردیم تا لبخند روی لب هواداران باشد.

ادامه دارد…

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا