ورزش

می‌خواهم با پاریس قهرمان اروپا شوم/ نیمار یکی از دلایل حضورم بود

لیونل مسی بعد از پیوستن به تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه گفت: از پیوستن به پاریس خوشحالم و آماده هستم به این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، لیونل مسی بعد از امضای قرارداد با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در یک نشست خبری به همراه «ناصر الخلیفی» مالک باشگاه حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مسی در این نشست خبری مجدداً به دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرد و گفت: من همیشه از بارسا و هوادارانش سپاسگزارم. من در کودکی به آنجا رفتم و لحظات خوب و بدی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: هواداران بارسا می‌دانستند که من به باشگاه خوبی ملحق می‌شوم و برای لیگ قهرمانان اروپا می جنگم، زیرا آنها من را می‌شناسند. من دوست دارم برنده شوم، من یک برنده هستم و می‌خواهم این کار را ادامه دهم.

ستاره آرژانتینی پاری‌سن ژرمن تاکید کرد: تردید ندارم که اهداف تیم پاریس پیروزی و رشد است. از یک سو خوب است که در لیگ قهرمانان اروپا به خصوص با هواداران روبرو شوم، اما از طرف دیگر عجیب است که با پیراهن تیم دیگری به خانه برگردم اما این فوتبال است.

مسی تصریح کرد که از قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه خوشحال و آماده است تا به تیم کمک کند تا اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

این ستاره آرژانتینی در خصوص همبازی شدن با «امباپه» و «نیمار» در پاریس گفت: بازی کردن کنار بازیکنان بزرگ و سایر نفرات در پاریس بسیار عالی است. برای تمرین با این بازیکنان بی صبرم.

مسی همچنین با اشاره به نیمار اظهار کرد: نیمار را به خوبی می‌شناسم. ما اهداف مشابهی داریم. او یکی از کسانی بود که به خاطرش به پاریس آمدم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا