ورزش

نامه جرارد به مدیران سعودی: نیازها، مازادها

استیون جرارد، مربی انگلیسی تیم الاتفاق عربستان، تمام درخواست‌های خود برای فصل آینده را به مدیران این باشگاه ارائه کرده است.

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد تمام فنی خود برای فصل آینده و همچنین برنامه‌هایی را که برای آماده‌سازی تیمش مدنظر دارد، در اختیار باشگاه الاتفاق قرار داده است.

این سرمربی انگلیسی خواستار جذب یک مهاجم و یک هافبک شده و همچنین درخواست دارد در صورت امکان یک دروازه‌بان سوم برای تیمش جذب شود. او البته تمایل دارد پائولو ویکتور، دروازه‌بان برزیلی تیمش که در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و باعث شد الاتفاق به دومین خط دفاعی برتر لیگ روشن پس از الهلال تبدیل شود، حفظ شود.

جرارد معتقد است که تیمش در فاز هجومی نیاز به تقویت دارد و به همین دلیل فشیون ساکالا، مهاجم زامبیایی الفیحا را که فصل 19 گل به ثمر رساند، در لیست خود برای فصل آینده قرار داده است. البته این بازیکن زامبیایی برای فصل آینده هم با الفیحا قرارداد دارد، اما طبق گزارش‌های متعدد، او ممکن است تابستان امسال این تیم را ترک کند.

از سوی دیگر، جرارد درخواست کرده که یک استادیوم با 3 زمین فوتبال برای میزبانی اردوهای الاتفاق آماده شود و به همین دلیل مدیریت این باشگاه به دنبال تامین بودجه لازم برای اجرای درخواست‌های جرارد است که تا سال 2027 با این تیم قرارداد دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا