ورزش

نتفلیکس از تیم‌های عربستانی سریال می‌سازد!

شبکه نتفلیکس قصد دارد تا از ستاره‌های مطرح تیم‌های عربستانی سریال چند قسمتی بسازد.

به گزارش “ورزش سه”، پلتفرم جهانی «نتفلیکس» به زودی سریالی درخصوص ستاره‌های لیگ عربستان را عرضه خواهد کرد، که در آن به ستارگان جهانی حاضر در این لیگ پرداخته می‌شود. از جمله این ستارگان می‌توان به اسطوره پرتغالی کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار جونیور و ریاض محرز اشاره کرد. این اطلاعات از منابع اختصاصی روزنامه «الرياضیة» به دست آمده است.

پلتفرم «نتفلیکس» به عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های فیلم و سریال، تاکنون سریال‌های ویژه‌ای درباره ستارگان ورزش در سراسر جهان منتشر کرده است. یکی از برجسته‌ترین آثار این پلتفرم، سریال «رقص آخر» درباره اسطوره آمریکایی بسکتبال و لیگ NBA، مایکل جردن، ستاره تیم شیکاگو بولز است.

بر اساس اعلام همین منابع، شرکت تولیدکننده این سریال، تصویربرداری از پنج باشگاه الهلال، النصر، الاتحاد، الاهلی و الاتفاق را آغاز کرده است. این شرکت با باشگاه‌ها ملاقات کرده و ایده خود را با آنها در میان گذاشته است که مورد استقبال باشگاه‌ها و ستارگانشان قرار گرفته است. این سریال ورزشی قرار است در ۵ یا ۶ قسمت از طریق پلتفرم «نتفلیکس» به نمایش درآید.

انتظار می‌رود که این سریال ویژه لیگ حرفه‌ای سعودی، در پایان ماه جولای یا اوایل ماه آگوست به زبان انگلیسی پخش شود و ممکن است شامل چندین زبان دیگر نیز باشد.

لازم به ذکر است که «نتفلیکس» در اواخر سال ۲۰۲۲ یک فیلم مستند درباره اسطوره پرتغالی لوئیس فیگو، ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید، به نام «قضیه فیگو.. معامله قرن» منتشر کرد که به انتقال این بازیکن از بارسلونا به رئال مادرید در دوره نخست ریاست فلورنتینو پرز در باشگاه رئال مادرید می‌پردازد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا