ورزش

نتیجه ای ماندگار برای ژیمناستیک ایران در المپیک رقم می زنم

شیراز – قهرمان شیرازی ژیمناستیک جهان گفت: در آمادگی کامل برای مسابقات المپیک توکیو قرار دارم و به طور حتم نتیجه ای ماندگار برای کشور ثبت می کنم.

سعید رضا کیخا در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی مطلوب خود برای حضوری موفق در المپیک توکیو خبر داد و اظهار داشت: تعویق رقابت‌های بین المللی که بدلیل شرایط کرونایی پیش آمد گرچه سختی‌هایی را به همراه داشت، اما باعث شد برروی نقاط ضعف خود بیشتر تمرکز کنم و اکنون از آمادگی خوبی برخوردارم.

وی که چندین عنوان جهانی و آسیایی در کارنامه دارد و شش حرکت جدید ژیمناستیک را بنام خود در جهان ثبت نموده است، بیان داشت: با لغو مسابقات آسیایی، تنها رقابت باقی مانده گزینشی المپیک، رقابت‌های بین المللی قطر است که برگزاری آن نیز نامشخص است و اگر این مسابقات برگزار نشود، شانس حضور در المپیک را نخواهم داشت.

قهرمان ژیمناستیک جهان افزود: به جرأت می‌توان گفت که سطح مسابقات انتخابی المپیک از خود بازی‌های المپیک بیشتر است زیرا در مسابقات انتخابی، حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ ورزشکار از سراسر جهان شرکت می‌کنند اما در المپیک تعداد قهرمانان اندک است.

ملی پوش رشته خرک حلقه ژیمناستیک ایران، مهمترین حریف خود را یک ژیمناست کار ژاپنی دانست و بیان داشت: در مسابقات قبلی انتخابی المپیک، در رده سوم قرار گرفتم و برای حضور در المپیک می‌بایست در مسابقات قطر از حریف ژاپنی خود که در رنکینگ جهانی از من بالاتر ایستاده پیشی بگیرم.

کیخا با اشاره به برگزاری بازی‌های المپیک در مردادماه سال جاری اظهار داشت: می‌دانم که می‌توانم درصورت حضور در المپیک توکیو، نتیجه‌ای ماندگار برای ژیمناستیک کشورم رقم بزنم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا