ورزش

نزاع عجیب و غریب سرمربیان فعلی و سابق تیم ملی!

قهرمانی را از ما گرفتی- برو‌ بیرون

والیبال ایران روز گذشته شاهد یک سری اتفاقات جنجالی و عجیب بود.

به گزارش “ورزش سه”، سالن کوچک فدراسیون والیبال روز گذشته تقریباً پر از تماشاگر شده بود، والیبال دوستانی که برای تماشای قهرمانی نوجوانان ایران در آسیا خود را به محل برگزاری بازی ایران و ژاپن رسانده بودند؛ از خانواده‌های ستاره های تیم ملی و تعدادی کودک که با لباس های یکدست در سالن حضور پیدا کرده بودند گرفته تا یک سری هوادار عادی عاشق والیبال. البته در گوشه دیگری از سال هم تعداد کمی از هواداران ژاپن نشسته بودند که مانند همه تماشاگران آسیای شرقی، قبل، حین و بعد از مسابقه سر و صدای زیادی به وجود آوردند.

ویدئو: 258120

بازی شروع شد و شاگردان محمد وکیلی که در مسابقات قبلی خود کم تر به حریفان اجازه داده بودند که حتی به امتیاز ٢٠ برسند، در ست اول کار را به ژاپن واگذار کردند. تصور می‌شد که این یک شوک باشد و نوجوانان ایران در ست های بعدی به بازی برگشته و نهایتا در تهران جام قهرمانی را بالای سر بیرند اما شاگردان وکیلی در کمال ناباروری دو ست بعدی را هم واگذار کردند تا دست ایران از قهرمانی آسیا کوتاه بماند، آن هم در تهران و سالن فدراسیون کشور خودمان. 

در طول مسابقه شاهد بودیم که محمد وکیلی چند باری را نسبت به عملکرد داور بازی معترض شده بود. البته با مشاهده بازی می توان به این موضوع تاکید کرد که قضاوت مسابقه مشکل آنچنانی نداشت، حداقل نقصی که بخواهد که در نتیجه جدال دو تیم ایران و ژاپن تاثیر گذار باشد.

اما جنجال اصلی بعد از بازی آغاز شد. جایی که محمد وکیلی اعتراضات خود نسبت به داوری را وارد فاز جدیدی کرد. او به میز پارک کی وون(سرمربی سابق تیم ملی ایران و ناظر مسابقات نوجوانان آسیا) نزدیک شد و با صدای بلند او را خطاب قرار داد. این عصبانیت وکیلی با واکنش باورنکردنی پارک همراه شد و او با صدایی بلندتر و صورتی درهم از عبارات “get away” و “go out“(برو بیرون و برو گمشو) خطاب به سرمربی تیم ملی نوجوانان استفاده کرد. وکیلی هم با علامت “هیس” پارک را دعوت به سکوت کرد.

این پایان اتفاقات جنجالی عصر دوشنبه نبود. وکیلی بعد از پارک سراغ رئیس کمیته داوران آسیا یعنی فرهاد شاهمیری رفت. او از شاهمیری در مورد انتخاب این داور توضیح خواست. او به شاهمیری گفت: «اگر خوشحالین اوکی خوشحال باشید. من مشکلی ندارم ولی کدوم رو به نفع ما گرفت؟»
شاهمیری هم در حالی که سعی می کرد آرامش خود را حفظ کند خطاب به وکیلی تاکید کرد که داوردثی هیچ مشکلی نداشت.

البته با گذشت چند دقیقه محمد وکیلی آرامش بیشتری پیدا کرد و از آن جلد عجیب و غریب خشمگین خود بیرون آمد تا جنجال دوشنبه عصر فدراسیون والیبال اینگونه و با قهرمانی نوجوانان ژاپن در ایران خاتمه پیدا کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا