ورزش

نفس پرسپولیس را داداشیِ یحیی گرفت!(عکس)

سرمربی پرسپولیس تاکید دارد سخت‌ترین بازی دو فصل اخیرشان را مقابل تیم‌های مجتبی حسینی داشتند.

به گزارش “ورزش سه”، سید مجتبی حسینی در هفته بیست و هشتم فصل گذشته لیگ برتر نزدیک بود همراه با پیکان قهرمانی را از پرسپولیس و دوست صمیمی و قدیمی‌اش یحیی گل‌محمدی بگیرد، اما یک ضربه پنالتی در همان بازی کاری کرد تا پیکان شایسته یک امتیاز را نیز به دست نیاورد که این بار هم با شروع فصل جدید تقریباً اتفاق مشابهی با یک صحنه مشکوک داوری علیه تیم حسینی کاری کرد تا او دست خالی ورزشگاه آزادی را ترک کند.

مجتبی حسینی که همواره تیم‌هایش مقابل گل‌محمدی، سرسخت و پرتلاش ظاهر شده در هفته اول لیگ برتر هم آلومینیوم را با انگیزه زیادی به مصاف پرسپولیس فرستاد و اگر مهاجمانش کمی در ضربات آخر دقت می‌کردند، به یک مساوی می‌رسید ولی دوباره این اتفاق برای آنها رقم نخورد.

1908042

آلومینیوم اراک حملات بیشتر و خطرناک‌تری نسبت به پرسپولیس در شروع فصل لیگ برتر داشت و فراتر از انتظار ظاهر شد که به‌قول یحیی گل‌محمدی نفس پرسپولیسی‌ها را گرفت و سخت‌ترین بازی فصل را برای آنها رقم زد، اما بی‌دقتی در ضربات آخر کاری کرد تا شاگردان حسینی به گل نرسند.

تیم تحت هدایت حسینی با اینکه بازیکنان زیادی از آن جدا شده بودند، عملکرد قابل تقدیری در ورزشگاه آزادی ارائه کرد و شانس رسیدن به امتیاز داشت که پاس دیدنی سروش رفیعی و ضربه علی نعمتی و البته فرصت‌سوزی اراکی‌ها این اجازه را نداد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا