ورزش

نوازی: امیدوارم عدالت توسط داوران برقرار شود

سرمربی پدیده گفت: شرایط لیگ در این هفته‌ها سخت است و امیدوارم همه تیم‌ها برای هدف‌شان تلاش می‌کنند و عدالت توسط داوران برقرار شود.

به گزارش ایسنا، محمد نوازی، سرمربی تیم فوتبال پدیده پیش از بازی مقابل سایپا اظهار کرد: در بازی دشوارمان مقابل تراکتور با وجود این‌که ۱۰ نفره شدیم توانستیم با تلاش و همدلی سه امتیاز را کسب کنیم و به بازی با سایپا فکر کنیم. بازی با سایپا بسیار سخت است چون این تیم برای ادامه راهش دارد تلاش می‌کند و ما هم برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کنیم. باتوجه به شرایط جدول و پایان فصل، شرایط سخت است و امیدوارم همه تیم‌ها برای هدف‌شان تلاش می‌کنند و عدالت توسط داوران برقرار شود. 

او ادامه داد: با توجه به چیدمان داوران به خاطر حساسیت بازی‌ها، امیدوارم کمیته داوران، کسانی را برای قضاوت در نظر بگیرد که حرف و حدیثی برای تیم‌ها و مربیان پیش نیاید. ما ابتدای فصل از نظر داوری ضربه خوردیم و امیدوارم در این بازی مسئولان فدراسیون یک داور خوب را انتخاب کنند. ما به خاطر انتخاب داور بازی سایپا اعتراضی داشتیم و یک درخواست داشتیم و امیدوارم درباره این درخواست ما آن طور که فدراسیون صلاح می‌داند، تصمیم گیری و اجرا شود تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید.

نوازی اضافه کرد: امیدوارم برای همه تیم‌ها تصمیمات خوبی گرفته شود و هیچ فرقی نمی‌کند، چون همه تیم‌ها دارند هزینه و تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند. امیدوارم بازی خوبی شود و ما هم بتوانیم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را از تهران به مشهد بیاوریم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا