ورزش

نگرانی آرتتا: رقابت با عربستانی‌ها عادلانه نیست

این وضعیت باید عوض شود

مربی آرسنال از اینکه پنجره نقل و انتقالات فوتبال عربستان دو هفته دیرتر از انگلیس بسته می شود، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال شروعی فوق العاده در فصل جاری داشته و پس از فتح سوپرجام فوتبال انگلیس با پیروزی برابر سیتی، توانست دو بازی اول خود در لیگ برتر را نیز پیروز شود. نایب قهرمان فصل گذشته فردا در ورزشگاه امارات میزبان فولام است.

1915399

میکل آرتتا در نشست خبری این بازی در مورد بازگشت گابریل ژسوس به تمرینات گفت: «واقعا خوشحال شدم. برای خودش و ما جراحی زانو پس از تمرینات پیش فصل ضربه بزرگی بود ولی حالا برگشته و آماده هم به نظر می رسد.»

آرتتا در مورد خروجی‌ها گفت: «تحرکاتی در حال وقوع است و هفته آخر شلوغی خواهد بود. در حال حاضر چیزی که نمی توانیم اعلام کنم اما تا روز پایانی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.»

آرتتا در مورد تحت سایه قرار گرفته قهرمانی تیم زنان اسپانیا به خاطر قضیه لوئیس روبیالس (رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا) گفت: «امیدوارم اینطور نباشد زیرا من به کاری که آنها انجام داده اند بسیار افتخار می کنم. من جزئیات کامل را نمی دانم بنابراین متاسفم که امروز نمی توانم نظر بدهم. اما در هر صورت غم انگیز است که این اتفاق می افتد، در حالی که همه باید قهرمانی را جشن بگیرند.»

1761417

آرتتا درباره اینکه آیا منصفانه است که پنجره عربستان دو هفته پس از لیگ برتر بسته شود یا خیر گفت: «منصفانه نیست چون الان یک رقیب هستند. من فکر می کنم ما باید این وضعیت را تغییر دهیم. این شرایط رقابت نمی تواند عادلانه باشد.»

آرتتا در مورد گابریل ماگالائش و علاقه باشگاه های عربستانی به او گفت: «گابی واقعا برای ما بازیکن مهمی است اما در حال حاضر چیزی در جریان نیست و او جدا نخواهد شد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا