ورزش

نگرانی ربیعی بابت افزایش توقعات از مس رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان معتقد است افزایش توقعات از این تیم می‌تواند به آن‌ها لطمه بزند.

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان و تراکتور امروز (جمعه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ مس به پایان رسید.

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به تیم تراکتور خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها تیم ریشه داری هستند. به بازیکنان خودم و تیم مس رفسنجان خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم بازی‌ای که پنج گل دارد فوتبال تماشاگرپسندی است. کیفیت بازی در برخی زمان‌ها بالا بود. تراکتور با تغییراتی مقابل ما ظاهر شد.

او افزود: نیمه اول نیمه مساعدی نبود اما در نیمه دوم ریتم درست‌تری نسبت به بازی حریف داشتیم. ما دو گل روی اشتباهات خودمان دریافت کردیم ولی این که به بازی برگشتیم و پیروز شدیم، خوشحال کننده است. ما کار زیادی داریم و باید روی نقاطی که ضعف داریم، بیشتر کار کنیم. ما دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی داریم که هیچوقت بیان نکردیم و سعی کردیم با سعه صدر به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به سوالی درباره تعویض زودهنگام منشا و علیاری گفت: این دو بازیکن نزدیک دقیقه ۷۰ تعویض شدند و این که سوالتان غلط است. ما یک ریتم برنامه‌ای برای خط حمله‌مان داشتیم که منشا و علیاری خوب عمل کردند.

ربیعی ادامه داد: ما در بازی دیدیم که فشار تراکتور از عقب زمین به ما افزایش یافته است و به همین دلیل نیازمند نیروی جدید برای پرس از بالا داشتیم. به همین دلیل محمدرضا سلیمانی و فراز امامعلی را به بازی اضافه کردیم. ما نفرات خوبی در خط حمله داریم که به وقتش خوب عمل می‌کنند. بستگی دارد در بازی به چه چیزی نیاز داشته باشیم. خیلی خوشحالم فراز امامعلی پایش به گلزنی باز شد. او پارسال هم مقابل ماشین‌سازی گل‌زنی کرده بود.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد در کورس بالای جدولی‌ها قرار بگیرد یا رتبه‌اش را تثبیت کند، بیان کرد: من از این لحظه به بعد در رابطه با بازی بعدی صحبت می‌کنم. صحبت کردن راجع به آینده یک خطای انسانی است. ما به توقعات احترام می‌گذاریم ولی کار خودمان را انجام می‌دهیم. اگر قرار باشد فشار روی این تیم زیاد شود، خودتان لطمه می‌خورید. من گفتم که هدفم کسب رتبه تک رقمی است.

سرمربی مس با اشاره به افزایش توقعات از تیمش توضیح داد: هدف پارسال ما بقا بود و در سال دوم، یعنی امسال قرار بود رتبه تک رقمی کسب کنیم. می‌توانید این موضوع را از مدیران باشگاه سوال کنید. توقعات هواداران به جا است ولی نباید از آن طرف بام بیفتیم. به تیم و مردم تبریک می‌گویم. ما چهار برد متوالی کسب کردیم اما ممکن بود مثل پارسال چهار باخت پیاپی متحمل شویم. امروز مس رفسنجان یک حرکت سه ساله است.

ربیعی گفت: ما از تیمی که در لیگ یک رتبه دو رقمی داشت، قهرمان لیگ یک شدیم ولی نباید توقع ایجاد کنیم. ما از این بابت که بهتر بازی می‌کنیم، راضی هستیم. شما می‌بینید حسن جعفری دقیقه ۸۸ به زمین می‌آید و با قدرت بازی می‌کند. این افتخار است. بازیکنان در حال حاضر برای یکدیگر می‌میرند و این مهم است.

او درباره بازی با فجر سپاسی و کیفیت بد زمین شیراز اظهار کرد: این سختی‌ها همه جا است و بازی سختی خواهیم داشت.

سرمربی مس رفسنجان درباره مصدومیت میثم تیموری گفت: او قبل از این که به بنر بخورد، پیچیدگی مچ داشت. میثم در هفته‌های اخیر خوب کار کرده و اگر ورم بخوابد به عکس‌برداری می‌رود. امیدوارم هم او، هم قائم اسلامی‌خواه و هم محمد انصاری مصدومیتشان رفع شود.

ربیعی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا به اهدافی که برای تیمش داشته رسیده، توضیح داد: ما هنوز کار داریم ولی ریتممان بهتر از قبل شده است. ما در شروع پیش‌فصل بازی دوستانه کم داشتیم. من نگران زمین سرچشمه هستم چون زمانی که به سرچشمه آمدیم، چمن کیفیت بهتری داشت ولی الان چمن زرد شده و سوخته است. باید به این زمین بیشتر رسیدگی شود. البته مسئولان تلاش مجدانه‌شان را انجام می‌دهند و ان‌شاءالله هرچه زودتر به شهر خودمان برگردیم.

او درباره عملکرد داور و دریافت هشت کارت زرد مقابل تراکتور گفت: امروز کارت زیاد گرفتیم اما داوری خوب بود. اکثر کارت زردهایی که دریافت کردیم درست بود.

سرمربی مس در پایان در واکنش به سوالی درباره تقابل با تراکتور در جام حذفی، تصریح کرد: به آن باید در زمان خودش فکر کرد. آن‌ها مهره‌ها و کادر فنی خوبی در اختیار دارند. ما باید به بازی بعدی فکر کنیم. فاصله بازی‌ها نزدیک است اما امیدوارم با ریکاوری درست خودمان را آماده کنیم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا