ورزش

نیک‌نفس:رزومه ساپینتو نشان می‌دهد مربی بزرگی است

هدف من حضور در جام جهانی است

هافبک میانی استقلال می گوید که پس از موفقیت استقلال، هدف اصلی او حضور در جام جهانی است.

به گزارش “ورزش سه”، زبیر نیک نفس یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در خط میانی است. او در فصل گذشته و در تیم فرهاد مجیدی مهره قابل اعتماد و موثری بود که توانست اعتماد سرمربی آبی ها را جلب کرده و در بسیاری از بازی های این تیم به میدان برود.

عملکرد خوب زبیر باعث شد تا مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد او وارد مذاکره شوند که این امر شب گذشته صورت گرفت و با اینکه نیک نفس یک فصل با آبی ها قرارداد داشت اما آن را به مدت یک فصل دیگر نیز تمدید کرد تا او برای 2 سال آینده در استقلال حضور داشته باشد.

زبیر پس از تمدید قراردادش به دوربین باشگاه استقلال گفت: خدمت همه هواداران باشگاه بزرگ استقلال سلام عرض می کنم. خیلی خوشحالم که این سعادت نصیب من شده تا یک سال دیگر خدمت شما و باشگاه استقلال باشم. امیدوارم دو سال آینده، برای شما عزیزان سال های بسیار خوبی باشد.

وی ادامه داد: سعی می کنم تمام توانم را در هر تمرین و هر بازی برای تیم بگذارم. با تمام وجودم را برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران تلاش می کنم. در مرحله بعدی نیز هدف اصلی من حضور در جام جهانی است.

نیک نفس در پایان گفت: خیلی مشتاقم تمرینات زودتر آغاز شده و بچه های تیم را دوباره ببینم و با آقای ساپینتو و دستیارانشان تمرینات را شروع کنیم. قبلا چند مربی پرتغالی داشته ام و از آنها خاطرات خوشی دارم. طبق رزومه ای که از آقای ساپینتو دیده ام، به نظرم مربی بزرگی هستند. امیدوارم که سال خوبی در کنار هم داشته باشیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا