ورزش

هاشمی: با پرداخت مستقیم به ورزشکاران و مربیان دغدغه آنها را کم خواهیم کرد


دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص پرداخت وجه مستقیم به ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی دییر کل کمیته ملی المپیک، سید محمد پولادگر معاون ورزش توسعه و قهرمانی امروز (چهارشنبه ۲۵ مردادماه سال ۱۴۰۲) از اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بازدید کردند.

بهداد سلیمی، نایب رئیس فدراسیون در ابتدای این بازدید اظهار داشت: از هفتم فروردین ماه اردوها را با کادرفنی جدیدی که  نصیر شلال به عنوان سرمربی انتخاب کرده بود آغاز کردیم. اردیبهشت ماه هم در کره جنوبی مسابقات کسب سهمیه المپیک را داشتیم که در بخش انفرادی موفق بودیم و قدم بلندی را برای کسب سهمیه المپیک برداشتیم و ۲۰ روز دیگر به مسابقات جهانی عربستان اعزام خواهیم شد. تا به امروز ۹۰۰ وزنه‌بردار برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که به معنای واقعی یک جنگ است و امیدواریم جنگجویان ما با دست پر بازگردند. ما یک مرحله اردو بعد از آن یا در عربستان یا در چین خواهیم داشت که امیدوارم با این تیم جوان نتایج خوبی کسب کنیم و بازهم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

بعد از بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم و فاصله کمی ما تا مسابقات بود، سعی کردیم شرایط خوبی داشتیم. خداراشکر با کمک مربیان و‌ حمایت‌های کمیته ملی المپیک وزارت و فدراسیون این شرایط فراهم شد. مسابقات خیلی اهمیت داشت. مسابقات جهانی برای المپیک اجبار بود و بازی‌های آسیایی برای کشورمان و وزنه‌برداری مهم بود. سعی کردیم شرایط به گونه‌ای باشد که آماده باشیم.

وی افزود: سیاستی را در نظر گرفتیم که آماده باشیم و خداراشکر به لحاظ فنی طبق برنامه‌ها پیش رفتیم. امیدوارم این 20 روز پایانی تا بازی‌های آسیایی آماده باشیم و در هانگژو مزد زحمات مسوولان ورزش و بچه‌ها را بتوانیم بگیریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک هم پس از صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و سرمربی تیم ملی عنوان کرد: من به رشته وزنه‌برداری امیدوارم، چراکه رشد خوبی در 6 ماه گذشته داشته است. همکاران فنی این را به ما می‌گویند، ما به دو سه مدال خوش رنگ امیدوار شدیم. نسبت به شش ماه پیش تغییرات اساسی می‌بینم با تلاش همه عزیزان در فدراسیون و ما هم در کمیته ملی المپیک هستیم هرچند که یازده ماه است شروع کردیم اما بازهم تلاش می‌کنیم. ما پیش‌بینی‌هایی برای پاداش کردیم که دو برابر نسبت به دورهای قبلی است. این پاداش را برای سرمربی و کادرفنی هم در نظر گرفتیم. با شهردار تهران در مورد طلایی‌ها مذاکره کردیم و امتیازهایی مثل زمین و… در نظر گرفتیم.

وی افزود: بچه‌های ما تلاش‌های زیادی کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم با کمک وزارت ورزش دست به دست هم دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. بچه‌ها در طی یکی دوماه پیش رو نیاز مالی دارند. به کل کاروان توجه ویژه خواهیم داشت و به ورزشکاران و مربیان اعزامی اگر بتوانیم یک پرداخت مستقیم داشته باشیم دغدغه بچه‌ها و‌خانواده‌هایشان را کم می‌کنیم. ما یک‌ پیشنهاد دادیم که ورزشکاران را شناسایی کنیم. الان دو ماه مانده اگر بتوانیم برای دو ماه باقی مانده به کمک وزارت ورزش کمک کنیم دغدغه بچه‌ها کم شود؛ البته برای المپیک زمان داریم در هیات اجرایی و ستاد بازی‌ها تا المپیک هرکسی سهمیه کسب کرد پوشش دهیم و دغدغه عزیزان کم شود.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا