ورزش

هاشمی: مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود


دبیرکل کمیته ملی المپیک زمان برگزاری مجمع سالیانه این کمیته را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مناف هاشمی پس از جلسه امروز هیات اجرایی کمیته ملی المیپک، اظهار داشت: بابت ۱۵ دقیقه تاخیر عذرخواهی کرده و ایام سوگواری سرود و سالار و شهیدان را تسلیت می‌گویم. بیست‌ودومین جلسه هیات اجرایی از ساعت ۷ امروز آغاز و بین ۸ تا ۱۰ موضوع مطرح شد.

* تأخبر 2 ماهه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به دلیل گزارش حسابرسی

وی افزود: اولین تصمیم این بود که در شهریور قرار بود مجمع داشته باشیم که اعضای هیات اجرایی تاریخ مجمع را به ریاست کمیته المپیک تفویض کردند. احتمال دارد این مجمع بین یک تا ۲ ماه تاخیر داشته باشد‌. به این جهت که باید گزارش حسابرسی به تصویب برسد و این موضوع در حال نهایی شدن است. پیش‌بینی می‌کنیم اگر ۲۰ روز تا یک ماه دیگر برسد، پس از بازی‌های آسیایی مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک را خواهیم داشت‌.

* 5 خبره ورزشی مجمع عمومی کمیته ملی المپیک مشخص شدند

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: دوستان درمورد موضوعات مختلف اظهارنظر کردند و ریاست کمیته، من و سایر دوستان پاسخگو بودیم. دوستان درباره مقدمات مجمع بحث کردند و در نهایت تصمیم گرفته شد چه افرادی به عنوان خبره ورزشی در مجمع حضور پیدا کنند. با پیشنهاد ریاست کمیته ۵ نفر که بانو در میان آنها حضور دارند به عنوان اعضای مجمع نهایی شدند. نصرالله سجادی، محمد پولادگر و مهدی علی‌نژاد به عنوان اعضای مرد خبره ورزشی و فریبا محمدیان و مریم کاظمی‌پور به عنوان بانوان تعیین شده و قرار شد در مجمع سالیانه کمیته شرکت کنند.

ادامه دارد…


آگهی
دکمه بازگشت به بالا