ورزش

هافبک استون‌ویلا با یوونتوس به توافق رسید

هافبک استون‌ویلا با یوونتوس به توافق رسید


یکی از بهترین بازیکن فصل گذشته تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر انگلیس، به بانوی پیر نزدیک‌تر شد.

 

به گزارش ایلنا، باشگاه یوونتوس به داگلاس لوئیز هافبک تیم فوتبال استون‌ویلا پیشنهادی داده که نظر این بازیکن برزیلی را جلب کرده و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که قرارداد میان دو طرف به زودی اعلام رسمی شود.

استون‌ویلا، تیم چهارم فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت، از نظر مالی در شرایطی است که طبق مقررات سازمان لیگ جزیره، می‌بایست تا پایان ماه ژوئن از فروش بازیکن درآمد مشخصی کسب و تراز مالی‌اش را مثبت کند. این باشگاه هافبک برزیلی خود را به فروش گذاشته و یوونتوس هم پیشتاز کورس رقابت برای جذب اوست.

بانوی پیر البته سعی دارد که بخش بیشتر هزینه خرید این بازیکن را با انتقال دو بازیکن خود به ویلاپارک – یکی وستون مک‌کنی و دیگری ساموئل ایلینگ جونیور – جبران کند. دو باشگاه در روزهای اخیر مشغول چانه‌زنی درباره رقم مابه‌التفاوت انتقال بازیکنان بودند و اکنون به نظر می‌رسد که دو طرف به توافق‌های نهایی نزدیک شده‌اند.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت، کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس در مذاکراتش با کیا جورابچیان، مدیربرنامه‌های داگلاس لوئیز، به او پیشنهاد قراردادی 4 ساله با حقوق خالص 5 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش را داده است. بر اساس گزارش روزنامه تورینی، یووه علاوه بر مک‌کنی و ایلینگ جونیور، 18 میلیون یورو هم خواهد پرداخت.

داگلاس لوئیز 26 ساله، که سال 2019 از منچسترسیتی به استون‌ویلا پیوست، در 204 بازی‌اش برای این تیم 22 گل زده که 10 مورد آن در فصل گذشته به ثبت رسید.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا