ورزش

هشدار پیولی به میلان: باید محتاط باشیم

استفانو پیولی معتقد است که میلان مقابل اسلاویا پراگ باید کارهای بیشتری انجام می‌داد اما در نهایت به نتیجه خوبی دست پیدا کرد.

به گزارش “ورزش سه”، استفانو پیولی تایید کرد که میلان می‌توانست برابر تیم اسلاویا پراگ که بیش از یک ساعت 10 نفره بود، بهتر کار کند اما برد 4-2 در لیگ اروپا یک نتیجه قابل قبول است.

ال حاجی مالک دیوف، در 26 دقیقه بازی شب گذشته به دلیل تکل روی مچ پا کریستین پولیشیچ، اخراج شد و اسلاویا پراگ را 10 نفره کرد.

پیولی پس از این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:“راستش، بله، ما می‌توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم و فکر می‌کنم با برتری دو گله پیش از وقت استراحت، انتظار سرعت بیشتری را داشتم. این یک نتیجه خوب است، اسلاویا پراگ یک تیم بسیار قوی و پرانرژی است، بنابراین حتی با این برتری، ما هنوز باید هر چه می‌توانیم را انجام دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم‌.”

هشدار پیولی به میلان: باید محتاط باشیم

امکان به ثمر رساندن گل تساوی حریف وقتی نتیجه 3-2 بود؟

روی حواس‌پرتی جزئی ما دو گل دریافت کردیم. فکر می‌کنم باید حملات بیشتری می‌کردیم، چون آن‌ها با 11 بازیکن خوب بازی کردند، اما پس از آن که به 10 نفر رسیدند فضاها را بیشتر بستند. ما نیاز داشتیم سرعت را افزایش دهیم و این کار را انجام ندادیم.

بازی برگشت؟

اسلاویا پراگ تیم بسیار خوبی است، اما جنبه‌های تاکتیکی در بازی برگشت متفاوت خواهد بود. آن‌ها باید دو گل به ثمر برسانند، بنابراین نمی‌توانند به راحتی در نیمه خودی منتظر ما باشند. آن‌ها روی ضد حمله بسیار خطرناک هستند و باید در برابر آن‌ها محتاط باشیم، ثابت کردند که چه کاری می‌توانند انجام دهند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا