ورزش

همه چیز برای این ستاره عالی پیش می‌رود

مارکوس تورام، مهاجم جدید اینتر، از اینکه اولین گلش برای نرآتزوری را در پیروزی 4-0 مقابل فیورنتینا در مقابل هواداران خودی به ثمر رساند، خوشحال است.

به گزارش “ورزش سه”، نراتزوری به شروع عالی خود در فصل 24-2023 سری آ ادامه می دهد.آنها موفق شدند در یک شب درخشان فیورنتینا را در خانه در هم بکوبند. مارکوس تورام بعد از این بازی در مورد عملکرد تیمش با خبرنگاران صحبت کرده است. این بازیکن فرانسوی اولین گل خود را برای اینتر پس از پیوستن به این تیم در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، وارد دروازه کرد و پس از آن در نیمه دوم گل‌های لائوتارو مارتینز و پنالتی هاکان چالهان اوغلو، فیورنتینا را در هم شکست. در نتیجه، اینتر جایگاه خود را در صدر جدول لیگ حفظ کرده است و پس از تعطیلات ملی به مصاف رقیب همشهری، میلان می‌رود که تنها تیم در کنار اینتر است که همه بازی هایش را با پیروزی پشت سر  گذاشته است

1920132

تورام در صحبت با تلویزیون اینتر پس از پیروزی امشب گفت:”این فوق‌العاده بود که در سن سیرو در مقابل هوادارانمان گلزنی کنیم و در مسابقه پیروز شویم، یک شب عالی برای ما.از هواداران برای حمایت و قدرتی که حتی دربازی های خارج از خانه مانند بازی با کالیاری به ما می دهند، تشکر میکنم. از لطف همه آنها ممنونم.”

تورام همچنین قدردان هم تیمی های خود بود و  فدریکو دی‌مارکو را به خاطر نقشی که در بازی سازی در گل اول اینتر داشت، ستایش کرد:”بازی با بازیکنان بزرگ آسان است، ما در بازی احساس می کنیم در تمریناتمان هستیم. وقتی بازیکنانی مثل دی‌مارکو دارید که آن توپ‌ها را برایتان مهیا میکنند، من هم می‌توانم با ضربه گل بزنم.”
اینتر در دیدار بعدی به عنوان تیم میزبان در سن سیرو در تاریخ 16 سپتامبر به مصاف میلان خواهد رفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا