ورزش

هنوز هم دوست دارم رئال قهرمان شود!

ایسکو:

ايسكو، بازيكن سابق رئال مادريد و فعلى رئال بتيس، گفت كه اميدوار است اگر بتيس نتوانست قهرمان لاليگا شود، رئال قهرمان اين جام شود.

به گزارش “ورزش سه”، هافبک بتيس با رسانه عربی کورا مصاحبه‌ای انجام داد و در آن از حال خود در رئال بتیس و همچنین از گذشته خود در رئال مادرید صحبت کرد: “من به دنبال لذت بردن دوباره از فوتبال بودم، در سال‌های اخیر دوران سختی را پشت سر گذاشته بودم، اما هرگز تسلیم نشدم. پس از سختي كشيدن، از نظر جسمی و روحی بسیار کار کردم تا قوی برگردم و آماده شوم و بتوانم مجدد در زمين كارايى داشته باشم. من به حرفه‌ام علاقه دارم، عاشق فوتبالم. وقتى نياز داشتم كمى متوقف شوم و خودم را بازيابى كنم، این کار را انجام دادم تا خودم را بهتر از همیشه در همه سطوح آماده کنم. من خیلی کار کردم، هدفی برای خودم تعیین کردم که نشان دهم عطش، جاه‌طلبی و توانایی در فوتبال دارم اما مهمتر از همه تعهد و تمایل براى كمك به تيم هم دارم.

1926536

درباره 10 سال حضورش در برنابئو: “احساس نمی‌کنم در سال‌های اخیر با من ناعادلانه رفتار شده است، فکر می‌کنم می‌توانستم بیشتر بازی کنم، اما نشد. فوتبال پیچیده است و باید بدانید که چگونه با هر موقعیتی سازگار شوید. من بر روی کاری که می‌توانم انجام دهم تا چیزها را تغییر دهم، تمرکز می‌کنم، نه اینکه در گذشته چه اتفاقى مي‌توانست بيفتد.”

ایسکو همچنين در بازگشت به مادريد، انتظار حمايت از سوی هواداران این باشگاه را دارد: “دوست دارم استقبال خوبی از سوی هواداران رئال داشته باشم، زیرا رئال مادرید مهمترین تیم دوران ورزشی من بوده است که همیشه دوستش دارم و به آن احترام خواهم گذاشت. من همیشه سعی کردم بهترین کار را انجام دهم، هرچند شاید به دلیل شرایطم در مرحله آخر در تيم، باید زودتر آنجا را ترك می‌کردم. اما شما هميشه از هر اتفاقى درس می‌گیرید.»

در نهایت، او از علاقه خود برای کسب عنوان قهرمانی صحبت می‌کند: “رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید نامزدهای اصلی قهرمانی لالیگا هستند. رئال مادرید با قدرت شروع کرد، اما لیگ اسپانیا طولانی است و برای پيش‌بينى خیلی زود است. اگر بتیس نمی‌تواند آن را ببرد، بگذارید رئال مادرید آن را ببرد.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا