ورزش

واقعیت دعوای جدید در انگلیس: لیورپول اول پیشنهاد داد

مدیر فوتبال باشگاه ساوتهمپتون درباره نبرد لیورپول و چلسی برای به خدمت گرفتن ستاره این تیم رومئو لاویا توضیح داد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از درگیری لیورپول و چلسی برای به خدمت گرفتن مویزس کایسادو، اتفاق مشابهی برای به خدمت گرفتن رومئو لاویا رخ داد و دو باشگاه تلاش کردند این پدیده 19ساله بلژیکی را به خدمت بگیرند. 

بر اساس گزاش‌ها لیورپول در مذاکره با ساوتهمپتون پیشنهادی 70 میلیون یورویی ارائه داده و موافقت آن باشگاه را برای واگذاری لاویا به دست آورده بود. اما درست مثل قضیه کایسدو، رومئو لاویا هم قبلا با چلسی به توافق رسیده بود و به لیورپول اطلاع داد که ترجیح می‌دهد راهی این تیم شود.

بعد از این جنجال‌ها جیسون ویلکاکس مدیر فوتبال ساوتهمپتون برای اولین بار درباره تلاشهای دو باشگاه لیورپول و چلسی برای به خدمت گرفتن لاویا توضیح داد.

1910197

مدیر فوتبال ساوتهمپتون به بی‌بی‌سی گفت:” فکر کنم همه می‌دانند که باشگاه‌های زیادی خواهان جذب رومئو بودند. واقعیت این است که لیورپول پیشنهادی رسمی ارسال کرد که ما با آن موافقت کردیم. بعد چلسی آمد و پیشنهاد خودش را روی میز گذاشت. ما در حال حاضر در حال مذاکره با چلسی هستیم و این روزها برای رومئو خیلی حساس است. ولی من مطمئنم که این قضیه حداکثر تا یک هفته آینده یا حتی شاید ظرف چند روز آینده حل شود”.

ویلکاکس در ادامه توضیح داد که ساوتهمپتون قادر به حفظ این پدیده بلژیکی نبوده و برای او در ادامه زندگی فوتبالی‌اش آرزوی موفقیت می‌کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا