ورزش

واکنش ستاره چلسی به تحریم آبراموویچ: تمرکز نداریم

میسون مونت، هافبک چلسی، تایید کرد که تمرکز برای بازیکنان این تیم پس از حواشی رخ داده دشوار است.

به گزارش “ورزش سه”، دولت انگلیس روز پنج‌شنبه اعلام کرد که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، را به دلیل رابطه نزدیک با ولادمیر پوتین و پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین وارد فهرست تحریم کرده است. 
این موضوع باعث شد که شرایط برای باشگاه چلسی بسیار پیچیده شود اما مجوزی از سوی دولت برای ادامه فعالیت‌های فوتبالی این باشگاه صادر شد تا آنها به روند همیشگی‌شان ادامه دهند. با این حال بانک بارکلیز شب گذشته اعلام کرد که حساب‌های چلسی را مسدود کرده تا مجوز صادر شده را به صورت قانونی بررسی کند. 

 

این در حالی است که آنها اجازه بلیت فروشی در روز مسابقات یا فروش پیراهن و وسایل مربوط به باشگاه را ندارند. حامیان مالی از جمله شرکت تری که حاملی مالی اصلی پیراهن آنها بود درخواست قطع همکاری کرده و تلاش آبراموویچ برای فروش این باشگاه نیز نیمه تمام باقی ماند. 
مونت درباره شرایط ایجاد شده در این باشگاه گفت:« البته که این شرایط اصلا آسان نیست. ما می‌بینیم که پشت پرده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در جریان همه چیزهایی که اتفاق می‌افتد هستیم – تمرکز کردن در این شرایط کار بسیار دشواری است.»
او با تقدیر از عملکرد این تیم در چنین شرایطی اظهار داشت:« با توجه به همه اتفاقاتی که در خارج از زمین رخ داده و این که ما تمرکزی برای این بازی نداشتیم، همین که توانستیم برنده شویم فوق العاده است. ما باید فقط روی مسائل داخل زمین تمرکز کنیم و این تنها هدفی است که در حال حاضر داریم.»

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا