ورزش

واکنش لواندوفسکی به درخواست کلوپ: فقط خندیدم!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، فاش کرد که یورگن کلوپ چند سال قبل از او خواسته بود به لیورپول بپیوندد.

به گزارش “ورزش سه”، کلوپ علاقه زیادی به لواندوفسکی دارد و پیش از این نیز تجربه کار با او در بروسیا دورتموند را داشته است. 

زمانی که این دو نفر در دورتموند با یکدیگر همکاری داشتند، منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت. آنها در سال 2011 به صورت رسمی برای جذب این بازیکن تلاش کردند اما کلوپ مانع از انتقال او شد. 

گفته می‌شود که این مربی آلمانی در آن زمان به لواندوفسکی گفته بود که نیازمند ادامه حضور او در دورتموند است و این بازیکن نمی‌تواند این تیم را ترک کند چون آنها به او نیاز دارند. 
 

1839459

اما چند سال بعد، زمانی که این مهاجم لهستانی در بایرن مونیخ و کلوپ در لیورپول بود شرایط عوض شد. آنها در سال 2017 با یکدیگر دیدار کردند و او از بازیکن سابقش خواست که به لیورپول ملحق شود و واکنش لوا به این درخواست خنده‌ای بلند و از ته دل بوده است. 

لواندوفسکی با یادآوری این موضوع به خبرنگاران گفت:« من واقعا نمی‌دانم که آیا کلوپ به صورت جدی این حرف را مطرح کرد یا نه اما پیوستن به لیورپول هرگز جایی در برنامه‌های من نداشته است.»

این بازیکن پس از کسب قهرمانی‌های متعدد با بایرن در تابستان سال گذشته تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و تجربه بازی با پیراهن بارسلونا در لالیگا را به دست آورد.

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا