ورزش

واکنش مطبوعات رئالی به تساوی بارسا / مسی قهرمانی را دو دستی به مادرید هدیه داد +تصویر


مطبوعات اسپانیا پس از تساوی ۳ بر ۳ بارسلونا مقابل لوانته به انتقاد از تیم کومان و یاران مسی پرداختند.


به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در دیداری عجیب بارسلونا به تساوی ۳ بر ۳ مقابل لوانته رسید. این تیم که در نیمه نخست به برتری ۲ بر صفر رسیده بود، ۲ بار در نیمه دوم کامبک خورد تا یک نمایش ضعیف دیگر را به ثبت رساند.

با این نتیجه قهرمانی از دست بارسلونا خارج شد و یکی از ۲ تیم مادریدی حالا می‌تواند برای قهرمانی در اسپانیا بجنگد. در جدول لالیگا اتلتیکومادرید با ۷۷ امتیاز صدرنشین، بارسلونا با یک بازی بیشتر و ۷۶ امتیاز دوم و رئال مادرید با ۷۵ امتیاز سوم است.

مطبوعات اسپانیا به تساوی بارسلونا و از دست رفتن قهرمانی برای مسی پرداختند و با تیترهایی متفاوت از تیم کومان انتقاد کردند.

مارکای مادرید جلد اصلی خود را به تیم شهر خود اختصاص داد و با اعتنایی جالبی تنها یک جمله در خصوص بارسلونا نوشت. این روزنامه با تیتر «یک شکست مفتضحانه دیگر بارسلونا» و عکسی کوچک از مسی نوشت که این تیم از مسیر قهرمانی جدا شد و کار برای آنها به پایان رسید.

آ.اس، روزنامه دیگر مادرید تیتر «یک تیم کم شد» را در کنار عکسی از ناراحتی مسی به روی جلد برد و از ۲ بار کامبک‌ خوردن بارسلونا نوشت.آ.اس نوشت که کومان گفته هیچ بهانه‌ای ندارد و نمی‌داند چه توضیحی باید بدهد. 

موندو چاپ بارسلونا تیتر «ترمز کامل» را به روی جلد برد و این تیم را یک تیم ‌«بی‌شخصیت» نامید.

اسپورت نیز با عکسی از عصبانیت کومان نوشت که آنها لالیگا را نخواستند و تقدیم مادریدی‌ها کردند.

انتهای پیام/



مطبوعات اسپانیا پس از تساوی ۳ بر ۳ بارسلونا مقابل لوانته به انتقاد از تیم کومان و یاران مسی پرداختند.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا