ورزش

واکنش کومان به پیروزی بزرگ بارسلونا / چرا فاتی تعویض شد؟


سرمربی بارسلونا به پیروزی بزرگ این تیم پس از مدت‌ها واکنش نشان داد و از تعویض شدن فاتی پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بارسلونا در یک بازی مهیج و تماشایی مقابل والنسیا به برد ۳ بر یک دست یافت تا برای اولین بار در این فصل یک پیروزی مهم کسب کند.

بارسلونا در این مسابقه دوباره از حریفش گل دریافت کرد ولی توانست با درخشش آنسو فاتی خیلی زود به ۲ گل دست یابد.

مارکا در گزارش خود نوشت که فاتی به مسی جدید بارسلونا بدل شده و کاری کرده تا خوشحالی به جمع هواداران دوباره بازگردد. او در گل دوم نیز موثر بود و توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و باعث گلزنی ممفیس شود.

این بازیکن که در تیم بارسلونا به شدت موثر بازی کرد در دقیقه ۶۰ با نظر کومان از بازی بیرون رفت که تعجب بسیاری را برانگیخت.

کومان در این خصوص گفت: ما برای بازگشت فاتی برنامه داریم و باید قدم به قدم جلو برویم. او از لحاظ فیزیکی پیشرفت کرده که این برای ما بسیار اهمیت دارد. او امروز نشان داد که چقدر از لحاظ بدنی آماده شده و می تواند برای بارسلونا بدرخشد.

وی ادامه داد: خیلی برای ما مهم است که اکنون او را داریم. دلمان برای فاتی تنگ شده بود. بازگشت آگوئرو به ترکیب نیز خبر خوبی است. او بازیکن سطح بالایی است و می‌تواند به ما در رقابت‌ها کمک کند.

سرمربی بارسلونا در خصوص برد ارزشمند مقابل والنسیا گفت: اتفاق خوب در تیم این است که «ممفیس دپای» و «آنسو فاتی» به یک هماهنگی بسیار خوب در خط جلو رسیده‌اند و تیم حالا دارد با تمرکز بازی می‌کند. این اتفاق برای تیم ما بسیار اهمیت دارد. کوتینیو نیز نمایش خوبی داشت و سریع بازی کرد و کنترل را در خط میانی در دست گرفت. از روز اول من به کوتینیو اعتقاد داشتم و مطمئن هستم که او روز به روز بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/



سرمربی بارسلونا به پیروزی بزرگ این تیم پس از مدت‌ها واکنش نشان داد و از تعویض شدن فاتی پرده برداشت.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا