ورزش

وعده دارمیان: بعد از بنفیکا به سری آ فکر می‌کنیم

فعلا تمرکز روی لیگ قهرمانان است

متئو دارمیان به هواداران اینتر وعده داد که پس از بازی با بنفیکا روی سری آ تمرکز خواهند کرد تا رتبه چهارم را کسب کنند.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر فردا شب در جوزپ مه‌آتزا میزبان بنفیکا از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و با توجه به برتری 0-2 بازی رفت، بسیاری نراتزوری را از حالا در نیمه نهایی می بینند. شرایط اینتر در نوع خود عجیب است و هر اندازه در سری آ سیر نزولی را طی می کند، در لیگ قهرمانان نسخه‌ای متفاوت را نشان داده است. اینتر چند روز پیش در زمین خود به مونزا باخت و با شکست به بازی برگشت برابر بنفیکا رسید.

1853821

متئو دارمیان در نشست خبری این بازی و در مورد تفاوت آشکار نتایج اینتر در سری آ و لیگ قهرمانان گفت: «ما می دانیم که بهترین فرم خودمان را در لیگ نشان نداده‌ایم. قطعا نمی توانیم نسبت به بازی های داخلی بی تفاوت باشیم. متاسفانه اخیرا امتیازهایی که انتظار داشتیم و شایسته آن بودیم را به دست نیاورده ایم. می خواهیم شرایط را تغییر دهیم اما فردا لیگ قهرمانان است و ما روی آن تمرکز کرده ایم. از پنجشنبه به سری آ فکر خواهیم کرد.»

دارمیان در مورد دلخوری هواداران گفت: «ما حرفی برای گفتن به هوادارانمان نداریم. آنها همیشه به خوبی ما را حمایت کرده اند و من مطمئن هستم که فردا شب دوباره این کار را خواهند کرد. هدف ما قطعا پیروزی و جلب رضایت آنهاست.»

عدم تمرکز برخی بازیکنان به دلیل اتمام قراردادشان: «هم‌تیمی‌های من به چیزهایی مثل تمدید فکر نمی کنند. آنها با آرامش به زمین می آیند و سعی می کنند همه توان خود را برای اینتر بگذارند. در مورد تمدید یا جدایی در انتهای فصل همه چیز مشخص می شود.»

وضعیت هاکان چالهان اوغلو: «شرایط او خوب است ولی این من نیستم که تصمیم می گیرم چه کسی بازی کند. هاکان مطمئنا بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود.»

تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان: «برای چهارم شدن سزاوار جایزه هستیم؟ مطمئناً این هدف ماست، فکر نمی‌کنم نیازی به جایزه یا چیزی شبیه به آن داشته باشیم. می‌دانیم چهارم شدن چقدر مهم است و برای رسیدن به این هدف هر کاری می‌کنیم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا