ورزش

ونسان کاندلا: میلان سزاوار مربیانی مثل کونته است نه فونسکا!

ونسان کاندلا: میلان سزاوار مربیانی مثل کونته است نه فونسکا!


پائولو فونسکا به زودی هدایت تیم میلان را بر عهده می‌گیرد.

پائولو فونسکا سرمربی ۵۱ ساله پرتغالی پست خود را در لیل ترک کرده است و انتظار می رود طی روزهای آینده توسط روسونری به عنوان سرمربی جدید معرفی شود تا پس از پایان پنج سال حضور استفانو پیولی در راس کادرفنی، پروژه جدیدی را آغاز کند.

انتصاب قریب الوقوع فونسکا هواداران روسونری را دو دسته کرده است، برخی به آینده امیدوارند و برخی دیگر با توجه به عدم موفقیت نسبی او در عرصه مربیگری و خاطره نه چندان خوشایند دوران حضورش در رم، نگران هستند.

کاندلا در صفحه ۱۹ توتواسپورت ، درباره حضور فونسکا در میلان اظهار نظر کرد.

«برای او کار آسانی نخواهد بود، پیولی عملکرد خوبی داشت، او برنده شد، یک تیم ساخت و در این سه سال اخیر، به عنوان یکی از مدعیان لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شد. جانشینی او در میلان هم کار آسانی نخواهد بود.»

مدافع سابق رم از دوران حضور این سرمربی پرتغالی در پایتخت ایتالیا گفت.

«من همیشه از آنچه دیدم خوشم نمی آمد. او در ابتدای هر بازی همیشه ترکیب را تغییر می داد، زیاد، شاید هم بیش از حد. او بازیکنان را خیلی چرخشی بازی می داد. نمی دانم برای تیم خوب است یا نه، اما صادقانه بگویم، من آن را دوست نداشتم، ترجیح می دهم با ۱۱ بازیکن اصلی شروع کنم.

با این حال در رم، خیلی چیزها تغییر کرده است… او قطعا یک مربی باتجربه است که کارهای زیادی انجام داده و همیشه کارش را انجام داده است. اما سرمربیگری میلان مسئولیت بزرگی است، میلان، میلان است. آنها همیشه اهداف بزرگی دارند.»

در نهایت، کاندلا اعلام کرد که فونسکا را برای هدایت روسونری انتخاب نمی کرد.

«با تمام احترامی که برای فونسکا قائل هستم، میلان سزاوار مربی مثل کونته است. سطح باید اینطور باشد، سطح بالا، وقتی در مورد باشگاه های خاص صحبت می شود. آنها تیمی هستند که سزاوار مربیانی هستند که در دوران حرفه ای خود چیزهای بیشتری به دست آورده اند.»

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا