ورزش

وینیسیوس روی تی‌شرت نیمار: عجب هواداری! (عکس)

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تصویری از خودش با پیراهنی که روی آن تصاویر وینیسیوس جونیور به چشم می‌خورد منتشر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رابطه بسیار خوب نیمار و وینیسیوس جونیور که در تیم ملی برزیل با یکدیگر هم‌بازی هستند پیش از این نیز توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده بود. 
پیش از این زمانی که بسیاری از باشگاه‌های اسپانیایی هجمه‌ای را به خاطر نحوه شادی پس از گل این ستاره رئال مادرید علیه او به راه انداخته بودند، این مهاجم پاری سن ژرمن حمایت تمام قدی از او داشت و تاکید کرد که این بازیکن باید به همین روند ادامه دهد. 
پس از اعلام برندگان توپ طلا و رده‌بندی بازیکنان نیز نیمار نسبت به قرار گرفتن وینیسیوس در رتبه هشتم این رده‌بندی اعتراض کرد و مدعی شد که او حداقل باید در بین سه بازیکن برتر دنیا قرار می‌گرفت تا نشان دهد که علاقه بسیاری به این هم تیمی‌اش در تیم ملی برزیل و سبک بازی او دارد. 


این ستاره سابق بارسلونا ساعاتی قبل با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی‌اش بار دیگر خبرساز شد تا همه او را بزرگ‌ترین حامی و هوادار وینیسیوس جونیور خطاب کنند. 
در تصاویری که از سوی این بازیکن منتشر شده است، او در حالی دیده می‌شود که تصاویر متعددی از وینیسیوس با پیراهن رئال و در حال خوشحالی یا صرفا حضور در زمین روی پیراهنی که به تن دارد دیده می‌شود. 
رابطه خوب این دو بازیکن با یکدیگر در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 خبر بسیار خوبی برای هواداران برزیل است که امیدوار هستند این تیم بتواند پس از 20 سال بار دیگر جام قهرمانی را در آسیا از آن خود کند. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا