ورزش

پاری‌سن ژرمن باید دو تیم با قدرتِ برابر داشته باشد

کریستوف گالتیه:

کریستوف گالتیه، سرمربی جدید PSG می‌گوید فصل آینده به دنبال ترکیب اصلی‌ای خواهد بود که حتی با تعویض 5 بازیکن، قدرتش به همان اندازه تیم اولیه باشد.

به گزارش “ورزش سه”، کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن ژرمن، در مصاحبه‌ای با نشریه اکیپ درباره شرایط فعلی PSG و انتظاراتش برای فصل آینده صحبت کرد.

گالتیه در گفت‌وگو با اکیپ ابتدا درباره نقش نیمار در تیم فصل آینده‌اش صحبت کرد و گفت از لحظه اول ورود به باشگاه به‌عنوان سرمربی به شکل واضح و روشن اعلام کرده که نیمار در این تیم خواهد ماند. او همچنین درباره رابطه‌اش با لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، صحبت کرد و گفت او و کامپوس در لیل بسیار موفق بودند و حالا قصد دارند این موفقیت را در PSG تکرار کنند.

پاری سن ژرمن، با نیمار یا بدون نیمار؟
یک تیم همیشه با بازیکنان بزرگ قوی‌تر خواهد بود و نیمار چنین بازیکنی است.

نقش نیمار؟
ما از شروع اردوی پیش‌فصل در این‌باره خیلی صحبت کرده‌ایم. من یک تیم اصلی خیلی قوی می‌خواهم و در عین حال به دنبال این هستم که حتی اگر پنج تعویض در تیم داشته باشیم، تیم به همان اندازه تیم اولیه قدرتمند باشد. در فاز تهاجمی ما به همه بازیکنان‌مان در خط‌های جلویی فرصت بازی خواهیم داد. من می‌دانم که نیمار در چه پست‌هایی احساس راحتی بیشتر خواهد کرد. پست‌های مناسب او کمی جلوتر از وینگرها یا جلوی دو هافبک است. نیمار مثل لئو یک رهبر است و می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

رابطه با لوئیس کامپوس
به نظر من خیلی مهم است که سرمربی و مدیر ورزشی رابطه صمیمانه داشته باشند. اگر مردم فکر می‌کنند در این تیم همه کارها را لوئیس می‌کند و من هیچ‌کاره هستم، بگذار هر چه دلشان می‌خواهد فکر کنند. ولی واقعیت چیز دیگری است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا