ورزش

پاسخ عربستان به رئیس یوفا: ما کجا و چین کجا!

رئیس عربستانی کمیته بازاریابی ای‌اف‌سی به اظهارات اخیر رئیس یوفا که به عربستان هشدار داده بود با ولخرجی در نقل و انتقالات راه چین را در پیش گرفته است پاسخی تند داد.

به گزارش “ورزش سه”، اظهارات اخیر الکساندر چفرین، رئیس یوفا، عصبانیت عربستانی‌ها را در پی داشت. اولین واکنش به چفرین را حافظ المدلج، رئیس عربستانی کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مطرح کرد.

رئیس یوفا در روزهای گذشته به عربستان هشدار داد که ولخرجی در بازار نقل و انتقالات روش مناسبی برای پیشرفت در فوتبال نیست و این کشور بهتر است به جای خرید بازیکنان نامداری که فوتبالشان رو به پایان است روی آکادمی‌هایش سرمایه‌گذاری کند. چفرین به عربستانی‌ها یادآور شد که چین سال‌ها پیش در این مسیر حرکت کرد و هیچ دستاوردی نداشت.

1889490

رئیس عربستانی کمیته بازاریابی ای‌اف‌سی در پاسخ به رئیس یوفا گفت: “ما تازه در شروع راه هستیم. از این به بعد هر فوتبالیستی که در بازار باشد می‌تواند هدف باشگاه‌های عربستانی باشد. تجربه چین به آنچه ما در پیش گرفته‌ایم هیچ شباهتی ندارد. چینی‌ها صرفا به دنبال بازاریابی و تبلیغات بودند. فوتبال در آن کشور چندان محبوب نیست. ولی ما در عربستان یک پروژه حاکمیتی داریم که تنها به چهار تیم بزرگ کشور محدود نیست بلکه همه تیم‌ها را شامل می‌شود. همه می‌دانند که شیفتگی عربستانی‌ها به فوتبال چقدر است”.

المدلج در ادامه صحبت‌هایش چند نقل و انتقال تابستانی را هم تایید کرد. او با تایید انتقال روبن نوس از ولورهمپتون به الهلال گفت: “ما بازیکنانی که فوتبالشان تمام شده را جذب نمی‌کنیم. الهلال روبن نوس را به خدمت می‌گیرد که 26ساله است و می‌خواست به بارسا برود. بنزما هم زمانی به الهلال پیوست که کمی قبل توپ طلا گرفته بود. ما انتظار داریم برناردو سیلوا هم به عربستان بیاید و کار کردن روی پرونده محمد صلاح را هم شروع کرده‌ایم”.

1889491

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا