ورزش

پایان رویای تفنگدار اروگوئه‌ای: مسی را فراموش کن

باشگاه برزیلی گرمیو اعلام کرد به هیچ وجه اجازه جدایی لوئیس سوارز و انتقال او به اینترمیامی را نمی‌دهد. سوارز به شدت خواهان همبازی شدن با لیونل مسی است.

به گزارش “ورزش سه”، لوئیس سوارز به یاد سالهای درخشان همبازی بودنش با لیونل مسی در بارسلونا حالا که ستاره بزرگ آرژانتینی به اینترمیامی پیوسته مشتاق است تا این بار در آمریکا با لئو همبازی شود.

پنجره نقل و انتقالات فوتبال آمریکا روز 2 آگوست بسته می‌شود و اینترمیامی این روزها در تلاش جدی است تا سوارز را به خدمت بگیرد. گفته می‌شود ستاره اروگوئه‌ای به حدی به این انتقال علاقه دارد که حاضر است مبلغ بند آزادسازی قراردادش را شخصا پرداخت کند تا بتواند راهی میامی شود. اما شبکه  ESPN امروز گزارش داد که باشگاه گرمیو به او اعلام کرده باید فکر جدا شدن را از سر بیرون کند چون به هیچ وجه چنین اجازه‌ای از طرف باشگاه صادر نخواهد شد.

1902101

لوئیس سوارز تا دسامبر 2024 با گرمیو قرار داد دارد و  ESPN می‌گوید مدیران باشگاه به او اطلاع داده‌اند که باید دست‌کم تا ژانویه امسال در تیم‌شان بماند و شاید در زمستان بتوانند درباره اجازه خروج او دوباره صحبت کنند.

1902100

اینترمیامی تا اینجا لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که همه بازیکنان سابق بارسا هستند را به خدمت گرفته و همین باعث شده از این باشگاه آمریکایی گاهی به طعنه به عنوان شعبه جدید بارسا یاد شود. اینترمیامی دو بازیکن دیگر سابق بارسا یعنی سوارز و اینیستا را هم هدف گرفته و امیدوار است آنها را هم در تیمش داشته باشد. با توجه به موضع قاطع باشگاه گرمیو باید دید آیا سوارز می‌تواند در هفته‌های آتی به مسی ملحق شود یا دست کم باید تا ماه ژانویه صبر کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا