ورزش

پا قدم خوش یمن اندونگ، به کام پورحمیدی و استقلال

نخستین کلین شیت استقلال خوزستان در شروع نیم فصل دوم

مدافع تازه وارد استقلال خوزستان خیلی زود در نخستین بازی لیگ برتری توجهات را به خودش جلب کرد.

به گزارش ورزش سه، در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران، روز گذشته شمس آذر قزوین میزبان و پذیرای استقلال خوزستان بود تا دو تیم تازه صعود کرده به سطح اول فوتبال ایران، برای نود دقیقه به جدال به یکدیگر بپردازند.

استقلالی‌های خوزستان که از شروع فصل تنها یک برد داشتند، در هیچکدام از دیدارهای این فصل فوتبال ایران موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشده بودند و حسن پورحمیدی که این روزها برادرش در این آمار سردمدار است، توانست در شانزدهمین بازی لیگ برای نخستین بار کلین شیت کند تا آماری مهم برای او ثبت شود.

البته این آمار را می‌توان به عثمان اندونگ خرید جدید این تیم نیز ارتباط داد. مدافع تنومند این تیم که در بازار نقل و انتقالات زمستانی جذب شد، نقش پررنگی در این نتیجه داشت و به پورحمیدی کمک کرد تا در نخستین بازی خود به این مهم دست یابد.

عثمان اندونگ مدافع 24 ساله و سنگالی استقلال خوزستان در دفاع میانی این تیم تقریبا همه توپ‌های اول را زد و مهم‌ترین سد مقابل حملات و گلزنی شمس آذر بود  و به هر ترتیب این تیم هم نخستین کلین شیت خود را در لیگ بیست و سوم ثبت کرد.

آبی‌های خوزستانی با 9 امتیاز در رده شانزدهم جدول حضور دارند ولی این امید را دارند تا اختلاف 2 امتیازی با نساجی و صنعت نفت ابادان را به هر شکلی که شده جبران کنند تا بتوانند در جمع تیم‌های لیگ بعدی باقی بمانند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا